Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 16 października 2013

Heo Young Saeng - Weak child 2013



Heo Young Saeng - Słabe dziecko

Ponieważ ona była słabym dzieckiem, musiałem trzymać jej małą dłoń
Ponieważ była beztroskim dzieckiem, łatwo traciła rzeczy, więc zawsze musiałem się nią opiekować
Ale na końcu straciła mnie

Co zrobię? Doprowadziłem ją do płaczu
Byłem taki zmęczony, myślałem tylko o sobie i puściłem jej rękę
Kiedy powiedziała, że może stracić wszystko oprócz mnie

Wtedy tak bardzo tego nienawidziłem
Chciałem swobodnie latać w moim własnym świecie
W zimny, wietrzny, jesienny dzień odwróciłem się

Powiedziała, że naprawdę jej przykro i uśmiechnęła się do mnie, żebym miał się dobrze
Straciłem ją

Co zrobić z takim facetem jak ja?
Tak bardzo za nią tęskniłem, że samolubnie znowu jej szukałem
Bezwstydnie miałem nadzieję, że poczeka na mnie, jeśli wrócę

Co z robić z takim facetem jak ja?
Kiedyś złościłem się na nią za to, że była beztroska, alt to ja jestem tym, który ją stracił
Zimne powietrze przenika przez moje ubranie i do mojego zimnego serca

To taki wyraźne, jakby to było wczoraj, jej oczy, które lśniły bardziej niż śnieg
Ona miała dla mnie cieplejsze serce niż ktokolwiek inny
Dla mnie ty ty...

Nie wiedziałem
Byłem taki zmęczony, myślałem tylko o sobie i puściłem jej rękę
Kiedy powiedziała, że może stracić wszystko oprócz mnie

Co zrobię? Nie wiedziałem
Tak bardzo za nią tęskniłem, że samolubnie znowu jej szukałem
Zimne powietrze przenika przez moje ubranie i do mojego zimnego serca

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...