Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 16 października 2013

Heo Young Saeng - Not the end of the story 2013


Heo Young Saeng - To nie koniec historii

Twoja gorączka była taka wysoka, że nie spałaś przez kilka nocy
Kiedy moja dłoń pierwszy raz dotknęła twojego policzka
Twoje policzki zaczerwieniły się i zostałaś złapana

Kiedy powiedziałem ci, żebyś patrzyła przed siebie, ale tego nie robiłaś i patrzyłaś na mnie, i upadłaś
Chwyciłem twoją dłoń i wtedy pierwszy raz się pocałowaliśmy

#Dzień jak ze snu, dzień, który już nigdy więcej nie nadejdzie, dzień jak z bajki
Dlaczego nie wiedziałem? Moje szczęście, które wtedy było odbite w twoich oczach
Ty w rzeczywistości jesteś tylko łzami, ale w mojej pamięci zawsze jesteś taką słodką dziewczyną
Tylko kiedy wszystko straciłem, uświadomiłem sobie, jaka byłaś cenna, jak głupiec

Kiedy otworzyłaś swoje małe usta i zjadłaś płatki śniegu w dniu, kiedy spadł biały śnieg
Lśniłaś bardziej niż świeży śnieg

#

Czy będę w stanie znowu cię zobaczyć? Czy pozostaniesz jedynie jako wspomnienie?
Twój zapach, który trzymał wiatr, twój uśmiech, który był cieplejszy niż słońce

Nie mogę żyć bez ciebie, nie mogę cię zapomnieć
Bez ciebie nic mi nie zostało, ale teraz uświadomiłem sobie, jaka byłaś cenna

Nie mogę żyć bez ciebie, nie mogę cię zapomnieć
Bez ciebie nic mi nie zostało

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...