Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 30 października 2013

Baek Seung Heon - Wait a minute 2013



Baek Seung Heon - Poczekaj minutę

Poczekaj minutę, poczekaj minutę
Poczekaj minutę, poczekaj minutę
Poczekaj minutę, poczekaj minutę, dziewczyno

Powiedziałem ci poczekaj minutę
Nie mogę przeżyć dnia bez ciebie, wiesz to
Czy jesteś tam na drugim końcu nieodpowiadającego telefonu?
Dzisiaj znowu jesteś niema

Oddalamy się od siebie
Wciąż próbujesz mnie tak zostawić
Chcę cię tylko zawrócić jakkolwiek mogę

Proszę, powiedz coś
Możesz nawet mnie przeklinać
Jeśli znowu mnie zostawisz, dziecinko

#Poczekaj minutę, poczekaj minutę
Poczekaj minutę, poczekaj minutę, dziewczyno
Jeśli mnie zostawiasz, jeśli mnie zostawiasz, dziecinko
Poczekaj minutę, poczekaj minutę
Poczekaj minutę, poczekaj minutę, dziewczyno
Proszę, wróć do mnie, powiedz mi, dziecinko

##Poczekaj poczekaj minutę (dziewczyno)
Poczekaj poczekaj minutę (dziewczyno)
Poczekaj poczekaj minutę (dziewczyno)
Dziecinko dziecinko powiedz mi, dziecinko
Poczekaj poczekaj minutę (dziewczyno)
Poczekaj poczekaj minutę (dziewczyno)
Poczekaj poczekaj minutę (dziewczyno)
Dziecinko dziecinko powiedz mi, dziecinko

Jak mogę być takim głupcem?
Kiedy żałuję dopiero wtedy, gdy jest za późno
Twoje nieme zdjęcie jasno się uśmiecha
Ale ja patrzę na ciebie

Wciąż to sobie przypominam
Tylko dobre dni wciąż się pojawiają
Kiedy nic nie mogę z tym zrobić

Proszę, powiedz coś
Możesz nawet mnie przeklinać
Proszę, nie odchodź, dziecinko

#
##

Pragnę tylko ciebie
Szalenie pragnę tylko ciebie
Dziecinko dziecinko, dlaczego nie wrócisz
Gdybym wiedział, że tak się stanie, nie pozwoliłbym ci odejść
Pragnę tylko ciebie
Szalenie pragnę tylko ciebie
Jeśli masz zamiar znowu mnie tak zostawić

Poczekaj poczekaj minutę (dziewczyno)
Poczekaj poczekaj minutę (dziewczyno)
Poczekaj poczekaj minutę (dziewczyno)
Dziecinko dziecinko powiedz mi, dziecinko
Poczekaj poczekaj minutę

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...