Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 31 października 2013

U-Kiss - She's mine 2013



U-Kiss - Ona jest moja

Ona znana jest także jako złodziejka, ona kradnie serca i pociąga za sznurki jak pilot
Urodziła się z takim ciałem, więc nie potrzebuje diety
Z tego powodu faceci gromadzą się koło niej jak rój insektów, widzę ich czarne wnętrza

Widzę ich zdradzieckie wnętrza, więc to jest bardzo irytujące
Puść jej dłoń, to ja jestem facetem z tapety w jej telefonie
Jestem jej chłopakiem, więc przestań ją skanować i po prostu idź swoją drogą

#Obronię moją dziewczynę, bramkarz w drzwiach jej serca
Zmierz się ze mną, jeśli możesz, rzuć mi jednego, a ja dam ci homerun'a*
Obronię moją dziewczynę, nasz związek jest taki głęboki
Nawet na nią nie patrz, zaprzestań ten bezużyteczny wysiłek, ona jest moja

##Ona jest moja, nie dotykaj jej, nie wiesz, co mówię?
Nie ważne kim jesteś, nie mogę z niej zrezygnować
Ona jest moja, nie odzywaj się do niej, nie wiesz, co mówię?
Ona jest moją jedną i jedyną dziewczyną, ona jest moja

###Ona jest moja, ona jest moja, przestań rzucać jej ukradkowe spojrzenia
Ona jest moja, ona jest moja, śmiesz na nią patrzeć?
Ona jest moja, nie dotykaj
Nie możesz nawet ze mną konkurować

####Ona jest moja, ona jest moja, przestań rzucać jej ukradkowe spojrzenia
Ona jest moja, ona jest moja, śmiesz na nią patrzeć?
Ona jest moja, nie patrz
Ona jest dla ciebie za dobra

Każdy dzień z jej powodu jest jak pole walki
Dostaje tak wiele listów od fanów jak idol, nie mogę z niej zrezygnować
Nie ważne jak bardzo do niej uderzasz, nic się nie zmieni, wiesz, ona jest moja

Moja moja, więc obudź się, to się nie stanie
Ona zawsze będzie w moich ramionach, ona ma tylko mnie
Nie obchodzi ją trend na złego chłopca
Nawet jeśli przyjdzie David Beckham**, to nie zadziała, więc odejdź

#
##
###
####
##

*odbicie piłki w baseballu, po którym, pałkarz zdobywa punkt
**znany brytyjski piłkarz o bardzo męskim i seksownym wizerunku

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...