Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 16 października 2013

AS One feat. Bumkey - What are we? 2013



As One ft. Bumkey - Kim dla siebie jesteśmy?

#Pytam się siebie co słychać
Chodzimy do kina
Lekko trzymamy się za ręce
Kim dla siebie jesteśmy? Kim dla siebie jesteśmy?

##Robimy plany na weekend
Czasami wspólnie się upijamy
Lekko się o siebie opieramy
Kim dla siebie jesteśmy?
Jestem zdezorientowana

Kiedy idę się z tobą spotkać, moje serce łomoce
Cały dzień myślę o tobie, ale dziecinko
Moje serce ostatnio jest niecierpliwe
Teraz pokaż mi swoje serce
Jeśli mnie kochasz

Zamiast powszechnego "kocham cię"
Chcę dać ci coś bardziej cennego
Dlaczego nie wiesz? Że stoję tuż obok ciebie
Nie denerwuj się, jesteś moją wyjątkową osobą

#
##

Dlaczego się wahasz?
Nie możesz zawsze zostawiasz mnie z obojętnymi słowami
Bądź odrobinę bardziej konkretny, dziecinko
Żebym mogła być dla ciebie jedyną

Też potrzebuję czasu
Odrobinę się martwię, czy możemy to zrobić
Czy mogę iść do ciebie trochę wolniej?
Nie wątp we mnie
Bo też mogę być dla ciebie jedynym

#
##

Może za dużo myślę
Może wyolbrzymiam wszystko, dziewczyno
Nie chcę cię stracić
Nie ma już kolejnego kiedyś

Jestem zdezorientowana jeśli chodzi o nasz związek
Bądź trochę bardziej konkretny
Jestem zdezorientowana

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...