Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 16 października 2013

Monday Kiz - You 2013



Monday Kiz - You

Nawet kiedy wracam późno do domu, zmęczony i wyczerpany
Osoba, która mówi, że za mną tęskniła, biegnie do mnie i tuli mnie
Osoba, która martwi się o mnie i nie może spać, nawet kiedy jesteś chory
Osoba, która jest przy mnie

Czasami kiedy jestem smutny i chcę, żeby mnie pocieszyć
Osoba, która nic nie mówi i tylko mnie tuli
Osoba, która zawsze się uśmiechała, nawet kiedy nie mogłem ciepło jej powitać
Osoba, która płakała ze mną, zawsze gdy pojawiały się łzy

Ty, moja ukochana, ty ty, moja ukochana, której jestem wdzięczny
Chociaż moje życie było niespokojne, chociaż dużo mi brakowało
Osoba, która na mnie polegała

Moja droga, powiem to pod niebem, przez całe życie będę cię bronił
Tak bardzo jak długo na mnie czekałaś, tak bardzo jak mnie ceniłaś
Będę żył dla ciebie

Czasami upijam się i płaczę sam, patrząc na twoją twarz
Przepraszam przepraszam, że niewiele dla ciebie zrobiłem
Moja ukochana osobo
Ty

Ty, moja ukochana, ty ty, jesteś powodem, dlaczego jestem szczęśliwy
Miłość, która tylko daje, osoba, która była dla mnie światłem
Moja cenna miłości

Moja droga, powiem to pod niebem, kocham cię na zabój
Tak bardzo jak roniłaś łzy, tak bardzo jak się kochaliśmy
Pójdę do ciebie

Moja ukochana

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...