Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 28 października 2013

A-JAX - Snake




A-JAX - Wąż

Znowu wróciliśmy (A-JAX!)
Co tam cukiereczku?
Co tam dziewczyno? (Co tam dziewczyno?)

Dziecinko, ty, gdzie idziesz? (Wow)
Zbliż się do mnie (Wow)
Znam tylko ciebie, nie jestem bestią
Nie mam żadnych szczególnych myśli (dziewczyno!)
Moje ciało mnie prowadzi (wiesz?)
Jeśli tego nie lubisz, tylko mnie nie zostawiaj

Ostatniej nocy, kiedy odesłałem cię do domy, byłem sam całą noc
Możesz prosić mnie o ramen*, ale mówisz, że nie masz garnka
Hej dziecinko, dlaczego zachowujesz się, jakbyś nawet nie znała mojego imienia
Dziecinko dziecinko dziecinko (proszę, nie bój się mnie, dziecinko)

#Minął rok, odkąd się spotykamy, nie rozumiem, co?
Czy chcesz iść gdzieś, gdzie nikt nie widzi? Wejdź, dziecinko
Powiedz mi, czego się boisz, dziecinko
Chodź tutaj, chodź tutaj, chodź tutaj, chodź chodź

Cały czas o tobie myślę (wiesz, prawda?)
Oppa** cię kocha (kocham cię, dziewczyno)
Powiedziałaś, że tylko umiem tylko słodzi, dziewczyno?
Kim dla ciebie jestem? (Co?)
Czy to jest platoniczne? (Więc)
Powiedz mi konkretnie, znamy się nawzajem

Powiedziałaś - dlaczego trzymam cię za ręce, kiedy to nie jest nawet zima
Wiem, że nie masz nic do roboty, ale zachowujesz się jak zajęta osoba
Hej dziecinko, dlaczego zachowujesz się, jakbyś nawet nie znała mojego imienia
Dziecinko dziecinko dziecinko (proszę, nie bój się mnie, dziecinko)

#

Złam to, złam to x2

Kiedy nasze oczy się spotkały, wciąż odwracasz głowę (atrakcyjna)
Czuję się malutki przez twoje seksowne gesty (opętany)
Stojąc przed twoim domem, próbuję wpisać kod do drzwi, którego nie znam
(Mam zamiar tylko napić się wody)

Zachowujesz się w ten sposób, jaką jesteś dziewczyną?
Co powinienem zrobić, żeby cię zdobyć?
Dalej pani, dalej pani, dziewczyno powiedz mi, czego chcesz x2
Jaki mężczyzna do ciebie pasuje? (Jaki mężczyzna?)
Jaki mężczyzna cię usatysfakcjonuje?
Dalej pani, dalej pani, dziewczyno powiedz mi, czego chcesz x2

*azjatycki odpowiednich rosołu z róznymi dodatkami
**wyjaśnienie klik

angielskie tłumaczenie Loen Ent @ YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...