Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 25 września 2013

Youme feat. Joosuc - last one 2013 (The Master's Sun OST)


Youme ft. Joosuc - Ostatni

Powoli się załamuję
Nie mogę żyć bez ciebie
To nie była łatwa miłość
Ale ty tak łatwo ode mnie uleciałeś

#Znowu i znowu
Moje serce płacze
Mam nadzieję i nadzieję
Ale ty się bardziej oddalasz

##Chcę do ciebie biec i mocno cię objąć
Ale jedyne co pozostało w moich smutnych chwilach to twój zapach
Ostatni

###Twoja czysta skóra, twoje oczy czystsze niż jezioro
Twoja gładka linia szczęki i twój uśmiech jaśniejszy niż u kogokolwiek innego
Nie ma nikogo takiego jak ty, jesteś moją księżniczką, tak czuję
W moim sercu, które jest niebem, jest słońce, którym jesteś ty
W porządku, nieważne, nie bój się pożegnań
To tylko część wzmacniania związku
Nie puszczaj mojej ręki aż do końca tego świata
Bo jesteś moją jedyną i moją ostatnią

Czas bez ciebie przepływa
Pozostaje tylko moje spalone serce
Gdybym tylko mogła cię ostatni raz zobaczyć w moich snach
Gdybym tylko mogła znowu cię kochać

#
##
###

Witaj w moim królestwie, zamknij oczy
Nie trzeba się wahać, podążaj za swoim sercem
Zawsze goniłem i teraz też gonię
Ciężkie chwile... będę cierpliwie czekać
Teraz moje serce jest złamane, więc jestem leczony
Świat bez ciebie jest jak czarna jak smoła ciemność
Jestem sam i znowu mija dzień
Głęboko wyryta blizna powoli się leczy

Ostatni

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...