Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 9 września 2013

Wa$$up - Hotter than a summer 2013

Piosenka została wydana jako prezent dla fanów, więc można go pobrać za darmo 


Wa$$up - Gorętsze niż lato 

Spójrz na siebie słoneczko
Pozwól mi zabrać się na szczyt 
Jej ciało pobudza we mnie ogień
Pozwól mi powiedzieć
Jedno życie, jedna miłość, moi ludzie
Ruszajmy
Jedno życie, jedna miłość, dla ludzi

Gorętsze niż lato (hej ho)
Zapomnijmy o wszystkim i odejdźmy, ruszajmy 
Gdziekolwiek zabiorą nas nasze serca (w porządku)
Gorętsze niż lato (hej ho)
Nieważne gdzie, jak długo jestem z tobą 
Chciałabym, żebyś był mój tej nocy (stwórzmy miłość)

Moment, w którym po raz pierwszy cię zobaczyłam, wiedziałam, że to miłość 
Przyszedłeś do mnie jak przeznaczenie
Jestem taka szczęśliwa, za każdy razem, gdy sprawię, że się uśmiechniesz
Mogę poczuć twoje serce 

Chcę tego cały czas 
Zawsze w mojej głowie
Choć nie potrafię tego dobrze okazać, moje serce jest czyste

#Bo jestem w tobie zakochana, piękny dzień
Chodźmy przekroczyć niebo w oślepiającym blasku słońca
Odlećmy
Zawsze bądź ze mną tak jak teraz

##Gorętsze niż lato
Zapomnijmy o wszystkim i odejdźmy, ruszajmy 
Gdziekolwiek zabiorą nas nasze serca
Gorętsze niż lato 
Nieważne gdzie, jak długo jestem z tobą 
Chciałabym, żebyś był mój tej nocy

W porządku dziewczyno
Ona wprawia to w ruch
Pozwól mi być miłóścią, która pochodzi od słońca
Mów głośniej

Tak jakbyśmy byli głównymi bohaterami filmu
Opóśćmy okna i jedźmy z wiatrem
Podgłośnij radio, podkręć głośność
Możemy bawić się aż do zachodu słońca

Potrzebujemy czasu tylko dla siebie
Stwórzmy niezapomniane wspomnienia, zawsze

#

##

Dziewczyno jest coś między nami w te wakacje
Wciąż idźmy naprzód, unoszę się
Podążaj za swoimi uczuciami, rób to, aż nadejdzie brzask
Zanim nadejdzie poranek, poczuj miłość dokoła
Wszyscy czują jedną miłość
Gdy słońce zachodzi
To uczucie otacza nas wszystkich, po prostu to poczuj
Pozwól mi teraz powiedzieć
Przybliż się dzisiejszej nocy

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...