Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 9 września 2013

JYP - Had enough parties 2013


JYP - Wystarczająco dużo imprezowałem

- Co chcesz i jak? Co chcesz? Pytałem, co chcesz?
- Chcę prawdy.
- Prawdy?
- Kto mnie stworzył... I dlaczego... Skąd się wziąłem i... gdzie zmierzam...
- Dlaczego jesteś tego ciekawy?
- A ty nie jesteś?
- Kiedy umrzemy... Czyż wszystko się nie kończy?
- Jeśli wszystko ostatecznie się kończy... Dlaczego żyjemy?
- Będziemy wiedzieć, kiedy umrzemy. Nie martw się. Zmartwienia tylko sprawiają, że się starzejesz. Proszę.
- Przepraszam, spóźniłem się!

Wystarczająco dużo imprezowałem
Wystarczająco dużo imprezowałem

Nie wiem, dlaczego musiałem tak ciężko pracować
Albo jak wydać pieniądze, które zarobiłem
Rozglądałem się naokoło, żeby zobaczyć, czym mogę się wypełnić
Ale dlaczego jest tak, że ciągle jem i jem, ale cały czas jestem głodny?

#(Wystarczająco dużo imprezowałem, zarobiłem wystarczająco dużo pieniędzy)
Ładne dziewczyny, seksowne dziewczyny, wystarczająco się z nimi bawiłem
(Na końcu znowu czuję się pusty, to zawsze było tylko chwilowe)
Kiedy ledwie trzeźwiałem i budziłem się o poranku
Nienawidziłem to uczucie

##Teraz chcę kochać dziecinko
Ostatnio nienawidzę sam wracać do domu
Uratuj mnie od tego życia dziecinko, proszę
Wypełnij mnie jedzeniem, które nie odchodzi

Kiedy staję się bezpieczny, chcę znowu być nerwowy
Kiedy staję się nerwowy, chcę znowu być bezpieczny
Zastanawiałem się nad tym, czego naprawdę pragnąłem
Ale nawet już to mając, dlaczego wciąż czuję głód?

#
##

Mam nadzieję, że nie będę się bał, kiedy zamknę oczy
Mam nadzieję, że mogę się uśmiechać, kiedy zamknę oczy
Mam nadzieję, że mogę żyć, stawiając pewne kroki
Które wiedzą, gdzie zmierzam

##

(Proszę, uratuj mnie) 

##

Proszę, uratuj mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...