Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 21 września 2013

SHINee - In my room 200


SHINee - W moim pokoju

Zamykam oczy w tą niespokojną noc
Ta dziewczyna pojawiła się w moich myślach
Nienawidziłem siebie, który nic nie wiedziałem
Włączam światło i rozglądam się po pokoju
Moje spojrzenie zatrzymało się na słabo oświetlonym miejscu
Gdzie położyłem prezent urodzinowy, którego nie potrafiłem wyrzucić
I wszystko, co do ciebie należy

#Bo byłaś moim słońcem, księżycem
Byłaś dla mnie wszystkim
Wszystkie rzeczy w moim pokoju
Wydają się za tobą tęsknić
Jeśli zmęczę się szukaniem ciebie
I na chwilę zapomnę nasze ukryte wspomnienia
Które wciąż tu są, bo wciąż jesteś w moim pokoju

Błąkam się po tym morzu nazywanym życiem
Zapomniane marzenia
Są wszystkie w zakamarkach mojej szuflady
Ty jesteś pośród nich ukryta
Wewnątrz zakurzonego pudełka są wyblakłe zdjęcia
I miłosny list wypełniony moim młodym sercem
I cała ty

#

Nawet jeśli znowu i znowu to wyrzucam
Chcę cię znowu zawołać
I zobaczyć jak się naprzeciw mnie uśmiechasz
Chcę cię tutaj zatrzymać

angielskie tłumaczenie kimchi hana+yeeun2grace


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...