Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 26 września 2013

Shin Yong Jae (4men) - You're all talk 2013


Shin Yong Jae - Tylko gadasz

Mówię ci, że cię kocham, wariuję, tęsknię za tobą
Ale nie mogę tego zacząć, nawet nie pamiętam
Kiedy powinniśmy się spotkać? jutro? Mogłem podnieść twoje nadzieje
Ale nie mam czasu i traktuję cię jak coś oczywistego
Czy miłość to dla mnie tylko przyzwyczajenie ust?

#Przepraszam, że tylko gadam, że tylko gadam
Mówię, że wszystko dla ciebie zrobię, że cię obronię
Mówię to i nawet nie pamiętam

#Tylko gadam, tylko gadam
Proszę, zapomnij mnie, który ciebie rani, który sprawił, że masz mnie dość

Mówię, że przepraszam, że będę lepszy i żebyś mi zaufała
Ale kiedy się odwracam, jest tak samo, tak samo jak wcześniej
Mam tak wiele pracy, jestem taki zajęty, więc proszę, zrozum
Jedynie powtarzam te słowa, zawsze tylko narzekam
Ponieważ kiedy chodzi o miłość, nie jestem prawdziwy

#
##

Przeze mnie przechodziłaś ciężkie chwile, przeze mnie byłaś zła
Dusiłaś to w sobie z mojego powodu i teraz wciąż o tobie myślę
Przepraszam za wszystko, za nie dotrzymanie moich obietnic, kiedy mówiłem, że cię kocham

Znam tylko siebie, znam tylko siebie
Więc wszystko poprawiałem, wszystko psułem, robiłem wszystko, co chciałem
I tchórzliwie się odwróciłem, proszę, przeklinaj mnie

Tylko gadam, tylko gadam
Byłem taki niecierpliwy i nic dla ciebie nie zrobiłem, proszę, zapomnij mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...