Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 28 września 2013

INFINITE - Request 2013



INFINITE - Prośba/Żądanie

Mówisz mi, że wyznał ci uczucia, prosząc, żebym ci pogratulował
Ze szczęśliwym uśmiechem, który zobaczyłem pierwszy raz
Śpiewając podekscytowanie, że początek był trudny i że to będzie trwać wiecznie
Mimo tego, nawet jeśli jesteś dziewczyną innego faceta, wciąż cię lubię
Nawet jeśli nie mogę cię mieć, nawet jeśli nigdy nie będziemy razem, jest w porządku
Będę kochany, wierzę w to

#Samolubna chciwość i obsesja na punkcie przywiązania
Krzyczę za tą przeklętą miłość, smutno smutno, pragnę ciebie
Zawsze patrzę na ciebie z niepokojem
Ale teraz jesteś zakazana
Smutno smutno pragnę cię

Gdyby tylko zebrał odwagę jak mężczyzna, czy bylibyśmy inni?
Myślałem, że uświadomisz sobie, jeśli będę cię bez słowa chronił, ale byłem głupcem
Mimo tego, chociaż jestem głupcem, moje serce jest gorące od pasji
Nawet jeśli nie mogę ci powiedzieć, nawet jeśli stracę swoją szansę, jest w porządku
Będę kochany, wierzę w to

#

Atmosfera, która cię prowadzi (cała moja pasja)
Będzie ciężko uciec (zorientowany na przyszłość świat)
Wszystko może wyglądać tak samo, ale ja jestem inny
Jestem innowacją jak miraż

Moje serce nie przestanie, chcę iść tak jak jestem prowadzony
Chociaż nie jestem jedynym, chociaż nie powinienem
Ale mam swoje serce, która zna tylko ciebie, chwile, które razem spędziliśmy
Ujawniam tą przeklętą miłość i smutno smutno wołam

Samolubna chciwość
Nienawidzę siebie za bycie takim
Obsesja na punkcie przywiązania
Naprawdę tego nienawidzę
Krzyczę za tą przeklętą miłość
Szalenie, smutno smutno, pragnę ciebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...