Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 16 września 2013

Rphabet feat. San E - Black suit 2013



Rphabet feat. San E - Czarny garnitur

Czarny garnitur, nie mam czasu, czarny garnitur

Cześć, jestem nauczyciel San
Nominowany na najbardziej szalonego rappera
Jeśli zginie słaby MC, jestem przestępcą
Powiedz mi jak to uwielbiasz, mój rap, jest w nim narkotyk
Jestem poważnie i całkowicie szalony, więc zejdź z drogi
Jeśli będziesz rozrabiał, zostaniesz ubity
Jeśli postawisz jeden krok na przód, twoje nogi zostaną połamane
Co się stało? Jestem San E, pie*dolony rapowy geniusz
To po prostu bułka z masłem
Drogi Panie Underground¹, co mam zrobić?
Mówią, że San E wygląda tandetnie, bla bla bla, co z tego?
Jestem żołnierzem, jak wojownik
Wszyscy jesteście winnymi oskarżonymi, jestem mikrofonem trzymającym oskarżyciela
Jestem niegrzeczny? O czym mówisz, to dopiero pierwsza połowa
Nawet moja wytwórnia nie jest w stanie zablokować mojego szaleństwa, nie mogą mnie przygwoździć
Deklaruję wojnę na tym beat'cie, wszyscy śledzący retweetują
San E znowu wrócił, haterzy i sk*rwysyny, wróciłem
Wróciłem z czernią

Cholera, wróciłem na tym kawałku Rphabet'a
I codziennie rapuję, 24/7 jak 7-Eleven²
Jestem diabłem w niebie, dobro walczące ze złem
Zaakcentowane słownictwo, rapowanie o zapomnianym świecie jak Rajski Ogród Ewy
Bogowie ciągle ucinają w moim życiu, co jest przekraczaniem linii
Mówią, że umieram, słyszysz mnie?
Wyryj na moim nagrobku, że żyłem dla hip hopu, amen
Ga na da ra ma ba sa ah ja cha ka ta pa ha³
Nie mówię językiem, wstrzykuję go, jestem legalnym narkotykiem
Jak tnący słomę szaman, rapuję jakbym był opętany
Święta Trójca, pi*rdolony trójką z dwoma księżmi
To nie jest do czczenia czy eksperymentowania, to jest zdeformowane
To nie jest centrum handlowe, ale choroba nowego świata
Nie proś mnie o uścisk dłoni, ale po prostu klaszcz
Kto mi zaprzeczy, jestem hip hopem

Niektórzy krytycy szczekają, że jestem przypadkiem od pucybuta do milionera
I inny idiotyczny drań mówi, że epka San E jest cholernie okropna
Proszę, odłóż swoją tępą krytykę
Język, którym mówię, to język Da Vinci
Zabierz pewność siebie i zostajesz z ciałem, zabierz dumę i zostajesz z wózkiem inwalidzkim
Jesteś wyobrażeniem hmmm, to komunał dla moich codziennych myśli
Łatwo nałożony, jestem oryginałem, ty przeróbką
Mogę was wszystkich zjeść na rapowym bufecie i beknąć

Jak sezonowa nadymka, moje usta są wypełnione trucizną
W mojej kreatywnej pracy, nawet mojej religii, która jest dla mnie wszystkim, jest bezwartościowe
Boże, proszę, wybacz mi, nie mogę przestać
Jeśli to nie jest talent, ale klątwa, to przegrałem z diabłem
Moją własną wolą, powalam, jeśli ktoś pyta, mogę się uśmiechać bez zawstydzenia
Zrywam z lekkomyślnością, toczę się z brudnymi taktykami, stojący w rzędzie faceci zwlekają się, żeby umrzeć
Jak śmiesz stosować na mnie sztuczki? Kto się skurczy? Ty

Ajo, moja skóra jest żółta, ale dusza bardziej czarna niż twoja
Bardziej szalona niż twoja, szalony atak, raperzy zostawili szczęki
Moje nasienie jest czarne od korzeni, początki są niskie
To jest jak piekło, życie w tym płonącym piekle
Czyni mnie złym diabłem tym czarnym garniturem

¹podziemny, nielegalny
²sieć niewielkich całodobowych sklepów
³koreański alfabet
Shinesegye (Nowy Świat) to nazwa sieci centrów handlowych w Korei
EP, minialbum
Leonardo Da Vinci, włoski renesansowy malarz, architekt, filozof, muzyk, pisarz, odkrywca, matematyk, mechanik, anatom, wynalazca, geolog
blowfish, fugu - ryba, której zjedzenie grozi śmiercią, ponieważ źle przyrządzona mia w sobie wciąż śmiertelną truciznę, groźniejszą od cyjanku, co roku przez zjedzenie źle przyrządzonej ryby fugu ginie od kilku do kilkunastu osób

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...