Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 16 września 2013

Drunken Tiger ft. Yoon Mi Rae, Bizzy - The cure 2013


Drunken Tiger feat. Yoon Mi Rae, Bizzy - Lekarstwo

Mówią, że zawsze jasno się uśmiecham
Mówią, że nie znam czegoś takiego jak ból
Ale moje serce płacze
Och, ale mówię w moim jasno uśmiechającym się sercu
Jestem przesłonięta przez ciemny cień
Nienawidzę siebie samej za bycie taką, ale moje smutne serce pewnego dnia się uśmiechnie

Godziny po nocy, które zawsze nadchodzą, są moim towarzyszem
Przychodzą do mnie na wypadek, gdybym stał się samotny przez bycie samemu
Kiedy wstaje słońce, bez powodu wzbierają łzy
Nagle myślę o tym jak zostałem rzucony przez było ukochaną
Jak powstrzymywałem łzy, patrząc na nocne niebo
Jak połykałem łzy, nie będąc w stanie płakać, jak głupiec
Godziny po nocy, które zawsze nadchodzą, są moim towarzyszem
Przychodzą do mnie na wypadek, gdybym stał się samotny przez bycie samemu

Godziny po nocy, które zawsze nadchodzą, są moim towarzyszem
Przychodzą, kiedy płaczę na wypadek, gdybym stał się samotny
To miejsce bez ciebie zatrzymało się w czasie
Nie odchodź za daleko, zostań tam, gdzie jesteś
Proszę, poczekaj na mnie, zostać tam, gdzie jesteś
Wariuję, będąc tu samemu podczas późnych nocnych godzin
Kubek, nad którym tak ciężko pracowałaś, żeby go dla mnie zrobić, roztrzaskał się
Jego kawałek utknął w mojej dłoni i krwawię, ale dlaczego cię obwiniam?

#Tam jest zimny zimny świat
Czasami czuję, jakby nikogo nie obchodziło
Jestem smutna smutna smutna
Czy ktoś może mnie teraz uratować
Tam jest zimny zimny świat
Czasami czuję, jakby nikogo nie obchodziło
Jestem smutna smutna smutna
Czy ktoś może mnie teraz uratować

##Chociaż jest ciężko
Muszę się podnieść, nie poddawaj się teraz
Nawet moje smutne serce pewnego dnia się uśmiechnie

Poranne słońce, które zawsze się pojawia jest moim towarzyszem
Oświetla mnie na wypadek, gdybym stał się samotny przez bycie samemu
Kiedy wstaje słońce, ptaki lecą do nieba
Czasami nawet ptaki nie mają innego wyboru jak lecieć
Czasami nawet nie wiem, co mówię
Ale ktoś gdzieś pozna moje serce
Poranne słońce, które zawsze się pojawia jest moim towarzyszem
Muszę się podnieść i teraz wstać

Poranne słońce, które zawsze się pojawia jest moim towarzyszem
Oświetla mnie na wypadek, gdybym stał się samotny
Chcę wrócić do dni, zanim cię poznałem
Chcę wrócić do czasu, kiedy byłem młody, kiedy wszystko było szczęśliwe
Wciąż nie wiesz, dlaczego pozwoliłem ci odejść
Było wystarczająco ciężko samemu iść, wiesz?
Ale pójdę cię szukać, nawet jeśli jesteś po drugiej stronie ziemi
To nie jest za daleko, będę cię miał

#
##

Chociaż jest ciężko
Muszę się podnieść, nie poddawaj się teraz
Nawet moje smutne serce teraz się uśmiechnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...