Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 10 września 2013

Lim Kim (Kim Ye Rim) - Say love 2013


Lim Kim - Opowiedz miłość

#Powiedz mi, że mnie kochasz zanim okryję się pod kołdrą i zasnę
Powiedz mi, że mnie kochasz, po prostu to zrób, nie wiem

Wcześnie rano kiedy pocierasz oczy, trzymasz niebieską szczoteczkę do zębów
Patrzę na odbicie twojej niechlujnej twarzy w lustrze

Wyglądasz jakby nic cię nie obchodziło, z lekko zestresowaną twarzą
Twoja twarz jest najładniejsza na świecie, taka jaka jest

##Powiedz mi, że mnie kochasz, poproś mnie, żeby podać ci milion powodów
Dlaczego cię nienawidzę, po prostu to zrób, nie wiem

Nie masz nic do zrobienia, więc oglądasz smutny film
Przytulając rolkę papieru toaletowego

Twoja własna smutna historia, której nikt nie jest w stanie zastąpić
Twoje serce jest najładniejsze na świecie, takie jakie jest

#

Może twoja miniona miłość, o której mi nie powiedziałeś
Czekała, żebyś powiedział jej, że ją kochasz
Ale skoro przepadła odpowiednia chwila, mogła być smutna

Więc dlatego pytam, zanim okryję się pod kołdrą i zasnę
Powiedz mi, że mnie kochasz, po prostu to zrób, nie wiem

##

Nawet jeśli zostaniesz odrzucony, jeśli mocno ugryziesz
I policzysz do miliarda, zapomnisz o tym, po prostu zrób, nie wiem

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...