Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 29 września 2013

Lee Ji Hye - Get off 2013 (Scandal OST)


Lee Ji Hye - Wysiądź

Zatrzymaliśmy się teraz na chwilę
Chcę ci powiedzieć słowa, których wcześniej nie mogłam
Nie opuszczaj mnie, która stwardniałam
Proszę, nie odchodź

Ranisz mnie, naprawdę mnie ranisz
Okrężne słowa, która sprawiają, że drżę
"Zostawię cię, teraz cię zostawię"
Słowa, które mnie ogłuszyły i zadusiły

#Wysiądźmy tu na chwilę, przez chwilę mnie posłuchaj
Zostało jeszcze wiele do powiedzenia
Wysiądźmy tu na chwilę, przez chwilę mnie posłuchaj
Wciąż wiele czasu pomiędzy nami płynie
Wysiądźmy tu na chwilę

Teraz na chwilę oszaleliśmy
Z powodu bezsensownych nadziei, których nie można chwycić

Ranisz mnie, naprawdę mnie ranisz
Okrężne słowa, która sprawiają, że drżę
"Wymażę cię, teraz cię wymażę"
Słowa, które mnie ogłuszyły i zadusiły

#

Ta chwila może naprawdę być naszą ostatnią

Widzisz tutaj moje serce, widzisz moje posiniaczone serce?
Głupio cię zatrzymuję, ciebie, który się złościsz
Ale pogłębiający się smutek, zamarznięte oczy
Wszystko mi mówi, że to koniec

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...