Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 29 września 2013

Ulala Session - Draw you out 2013 (Scandal OST)


Ulala Session- Rysuję cię

Nagle w pochmurny dzień
Idąc ulicą, zobaczyłem to miejsce
W tym miejscu narysowałem tamten dzień i tam stałem

Na wypadek, gdybyś przyszła
Co mam powiedzieć?
Kiedy tak cię rysuję
Stoję tu sam

Uśmiechasz się?
Wiesz, co czuję?
Fragmenty naszych wspomnień
Kiedy byliśmy szczęśliwi

#Rysuję cię, twoją małą i ładną twarz
Blaknie, twoja uśmiechnięta twarz naprzeciw mnie
To boli, ale piękne wspomnienia czasu, kiedy byliśmy zakochani
Rysuję na małej, białej kartce

Gdzie jesteś?
Czy to samo teraz czujesz?
Mijający wiatr
Pytam się o ciebie

#

Patrzysz w moje oczy
Patrzę w twoje oczy
Odnajduję wspomnienia nas uśmiechających się razem

Kocham cię, wciąż jak głupiec
Tęsknię za tobą, nawet twoje odwrócone plecy
To boli, ale piękne wspomnienia czasu, kiedy byliśmy zakochani
Stopniowo blakną, więc znowu płaczę

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...