Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 16 września 2013

Kim Jong Kook - How come you don't know 2013 (Good Doctor OST)



Kim Jong Kook - Jak to możliwe, że nie wiesz

Cały dzień jesteś w mojej głowie
Jasno się do mnie uśmiechasz

Zastanawiam się, czy czasami o mnie myślisz
Przez myśli o tobie nie mogę dzisiaj zasnąć

#Chociaż sam kocham
Chociaż płaczę ze smutkiem
Chociaż moje serce boli
Pewnego dnia, taki dzień do mnie przyjdzie
Nadejdą dni miłości
Jeśli będę ciągle miał nadzieję

##Czy wiesz, co to za uczucie
Kochać kogoś tak bardzo, że ich nienawidzisz?
Nie wiesz, ten głupi ja

Dlaczego miłość tylko dla mnie jest okrutna?
Jedyne, czego pragnę, to ty

#
##

Jeśli stawiasz krok bliżej, oddalasz się
Nie wiesz, co czuję? Kocham cię

Pewnego dnia mnie poszukasz
Pewnego dnia dowiesz się
Że stoję za tobą

##

Jeśli tylko mógłbym kochać
Nawet jeśli wszystko stracę
Jest w porządku - nie wiesz?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...