Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 16 września 2013

A.T feat. Geeks - Don't be 2013



A.T feat. Geeks - Nie bądź

Nawet jeśli się irytuję i wściekam, zrobię to, nie rób tego

Ona jest wolnym duchem, do takiego stopnia, że wolę, żeby nosiła rurki
Jej prześwitujące ubrania, jej wzrost, jej słowa, jej oczy
Sposób, w jaki mówi jest inny niż u reszty dziewczyny
Chociaż wiem, czego chce, to nie jest tak dalekie od zerwania

Telefon znowu dzwoni o piątej rano, to telefon, żeby upewnić się, gdzie jestem
Nie wiem, czy to dlatego, że się martwisz, czy dlatego, że jesteś podejrzliwy, ale przestań
Och nie wiem, proszę, zajmij się sobą
Och nie wiem, nie bawię się
Nie ograniczaj mnie małymi rzeczami, obiecaj mi, jestem zmęczona

Nawet jeśli się irytuję i wściekam, zrobię to, nie rób tego
Nie ma szans, możesz to powstrzymać
Nie bądź żałosny i powiedz, że ci przykro
Po prostu przyjmij to po mojemu

Moje noce pijaństwa są typowe - nie masz przyjaciół? Dlaczego nie możesz zrozumieć?
Nie popełnię łatwo błędów, nie znasz mnie?
Nie dzwoń do mnie, kiedy pracuję, nie przeglądaj w tajemnicy historii moich rozmów
Nie gderaj mi na temat małych rzeczy, obiecaj mi, jestem zmęczona

Nawet jeśli się irytuję i wściekam, zrobię to, nie rób tego
Nie ma szans, możesz to powstrzymać
Nie bądź niedojrzały i nie mów o mnie za moimi plecami
Musisz to przyjąć po mojemu

Powiedziałeś, ze lubisz mnie taką, jaka jestem
Przykro mi, że się denerwujesz
Nie próbuj mnie zmieniać, taka jestem, jeśli ci się to nie podoba, odejdź

Twój telefon wibruje, próbuję się do ciebie dodzwonić, żeby cię znaleźć
Ale ty mnie unikasz, kursując pomiędzy Seulem, Daejun, Pusan* - chciałbym, żebyś była brzydka
Nie wiesz co jest ważniejsze niż wartość twarzy
Nic nie wiesz, to jak powtarzające się prawo Murphy'iego**

Nawet jeśli się irytuję i wściekam, zrobię to, nie rób tego
Nie ma szans, możesz to powstrzymać
Nie bądź żałosny i powiedz, że ci przykro
Och przyjmij to po mojemu

(Nawet jeśli się irytuję i wściekam, zrobię to, nie rób tego)
Na końcu jestem twoim super szefem
(Nie bądź niedojrzały i nie mów o mnie za moimi plecami)
Musisz przyjąć to po mojemu

*południowokoreańskie miasta
**prawo mówiące o tym, że rzeczy pójdą tak źle, jak tylko jest to możliwe

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...