Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 4 września 2013

Kim Bo Kyung - Heart hit 2013 (Two Weeks OST)


Kim Bo Kyung - Uderzenie w serce

Czułam, jakbym miała się rozpłakać, więc przygryzłam wargę
Płyną wspomnienia i myślę o tobie
To tak jakby  nasze dłonie mogły się dotknąć, ale jesteśmy daleko
Boję się, że oddalimy się od siebie, że mnie odrzucisz

Moje rozdarte przez wspomnienia serce cierpi
To tak bardzo boli, co mam zrobić?
Moje łzy nie przestają płynąć naprzeciw miłości
Płyną bez ustanku, co mam zrobić?

Chcę umieścić moje zbolałe serce koło ciebie
Chociaż uderzyłam w mojej serce, chociaż to blaknie z moimi łzami

Nie lubię być sama, samotne dni, dni bez ciebie są takie trudne
Czuję się jak idiotka przez to, że cię nie wołam, wybacz mi, co mam zrobić?

Chcę umieścić moje zbolałe serce koło ciebie
Chociaż uderzyłam w mojej serce, chociaż to blaknie z moimi łzami

Patrzę tak na ciebie, ale pozwalam ci odejść, pozwalam ci odejść
Śmiertelnie za tobą tęsknię, brakuje mi ciebie, ale ty się coraz bardziej oddalasz

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...