Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 4 września 2013

Jung Dong Ha (Bohwal) - Mystery 2013 (The Master's Sun OST)


Jung Dong Ha - Tajemnica

#Krok za krokiem, twój uśmiech zagłębia się we mnie
Jesteś jak niezaproszony gość, co mi zrobiłaś?
Moje serce pragnie twojej miłości, nie mogę już się zatrzymać
Nie ma wyjścia, jesteś zgubna i nie ma wyjścia

Zamarznięta miłość, te słowa wtapiają się w moje serce
Im bardziej moje okrutne serce odpycha cię, tym bardziej zanurzam się w twojej tajemnicy
Kiedy się do ciebie zbliżam, znikają nawet wszystkie moje wątpliwości
Jakby magicznie otworzyłaś moje kiedyś mocne zamknięte serce

##Codziennie, kiedy czuję twój dziwny oddech
Pragnę być z tobą, moje uczucia stają się większe niż wczoraj

#

Ciche bicie mojego serca teraz dzwoni mi w uszach, jakby miało eksplodować
Bezwiednie moje serce oddycha tyko tobą i czuje tylko ciebie
Coraz bardziej mdleje przez twój uśmiech

##

#

Chodź do mnie, podejdź odrobinę bliżej
Bądź moją miłością, jesteś jak słońce, nie mogę zatrzymać tej miłości

angielskie tłumaczenie pop!gasa

2 komentarze:

  1. Świetne tłumaczenie! Sama drama jest niesamowita i gorąco ją wszystkim polecam! Zapraszam do siebie na bloga z recenzjami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      I też oglądam oraz również polecam dramę, bo jest naprawdę dobra

      Usuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...