Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 16 września 2013

JYJ - Only one 2013

Oficjalna piosenka 17. Asian Games Incheon 2014



JYJ - Jedyna

Nie ma się czego bać, wierzę w ciebie
Jutro nie będę inny, po prostu patrz przed siebie i idź
Wiesz, wyjątkowe dni, dni, kiedy stałem i oddychałem przy tobie
Biegłaś tą całą drogę aż do teraz, a moje serce łomoce

Pokaż mi całą siebie, leć wyżej
Lubię jeden i jedyny obraz lśniącej ciebie, możesz to zrobić
Je woo woo woo, zawsze cię ochronię, miłość miłość miłość miłość

Były ciężkie chwile, ale nadszedł dzień dzisiejszy
Jestem przy tobie, więc chodź ze mną
Wiesz, minione dni, dni, które sama budowałaś
Wierzę, że jesteś silniejsza niż ktokolwiek inny

Pokaż mi całą siebie, leć wyżej
Lubię jeden i jedyny obraz lśniącej ciebie, możesz to zrobić

Kiedy jesteś zmęczona, unieś głowę
Zobaczysz mnie, wyciągającego moją dłoń koło ciebie i jeszcze raz ruszymy
Zawsze będę patrzył na ciebie
Twoja radość i twój smutek
Będę je razem dzielił
Możemy pokonać każdą przeszkodę

Pokaż mi całą siebie, leć wyżej
Lubię jeden i jedyny obraz lśniącej ciebie, możesz to zrobić

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...