Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 16 września 2013

Ailee feat. Yiruma - Higher 2013


Ailee ft. Yiruma - Wyżej

Nawet jeśli ktoś mi powie, żeby nigdy tego nie robić
Na pewno to zrobię
Nie ważne, co inni mówią, nie słyszę tego
Zrobię wszystko tak, jakkolwiek chcę

#Idę wyżej, nie możesz mnie zablokować
Na tej ścieżce, którą idę, nie ma już lęku
Idę wyżej, chwila, na którą czekałam
Zobaczysz inną mnie, jasno się uśmiechającą

Nawet jeśli jest duża ściana, nad którą nie mogę się wspiąć
Mogę się na nią wspiąć, mogę to zrobić
Nie ważne jakie trudności się pojawią, nie wstrząsną mną
Mogę je pokonać, to nie jest problem

Płonąca pasja, która oddycha w moim sercu
Zabiera mnie daleko do tego wysokiego miejsca

#

(Odszukaj drogę do mojego serca)

# x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...