Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 20 września 2013

Jo Kwon feat. Yankie - Awesome girl 2012


Jo Kwon ft. Yankie - Niesamowita dziewczyna

Kiedy cię spotkałem, zakochałem się w tobie
A ty mnie podnieciłaś, jestem cały twój
Kiedy cię spotkałem, zakochałem się w tobie
A ty mnie podnieciłaś, jestem cały twój

#Jesteś niesamowitą dziewczyną, och taka zdumiewająca
Chcę dla ciebie zerwać z nieba słońce i księżyc
Jesteś niesamowitą dziewczyną, och taka zdumiewająca
Chcę tworzyć rzeczy, które nawet nie istnieją

##Ooo jesteś taką, jesteś taką
Jesteś taką niesamowitą dziewczyną
Ooo jesteś taką, jesteś taką
Jesteś taką niesamowitą dziewczyną

Moje serce łomoce, jestem w niebezpieczeństwie
Rozłóż swoje skrzydła i przyjdź mój aniele
Idź, twoja przygoda jest jedyną do podjęcia się
Nasze własne miłosne święto

Urządź przyjęcie, wspaniała randka dzisiaj wieczorem
Jesteś słodka, jesteś moim ciastem czekoladowym
Teraz będziesz wiedzieć, że jesteśmy dla siebie idealni
Jesteś moją jedną i jedyną dziecinko

###Jest wiele ślicznych dziewczyn, ale tylko ty jedyna
Dzisiaj wieczorem chcę cię tulić i uczynić cię moją
Nie mówię tego każdemu
Będziesz centrum mojego życia życia życia życia

#
##

Ona mówi jo mówię nie, ale
Jeśli mnie zawołasz, przysięgam
Nigdy się nie wycofam i zawsze powiem OK
Jesteś tornadem, które chwyciło moje serce

Teraz dam wolność
Wszystkim dziewczynom, z którymi się spotykałem
Jestem twoim Lincolnem*, dam wam wszystkim wolność
Ona, według niej, dla niej - chodźmy

###
#

Kiedy cię spotkałem, zakochałem się w tobie
A ty mnie podnieciłaś, jestem cały twój
Kiedy cię spotkałem, zakochałem się w tobie, podniecasz mnie

##

*16. pezydent USA, ogłosił zniesienie niewolnictwa na południu USA

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...