Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 28 września 2013

Lee Jung - I am sorry 2013


Lee Jung - Przepraszam

Przypadkowo poszedłem w to miejsce i zobaczyłem ją
Miała jasny uśmiech, kiedy mnie witała
Mówiąc, że minęło sporo czasu i że się zmieniłem
Pyta się, jak się mam

Wyglądasz dokładnie tak samo jak wcześniej
Nawet twój zapach, który wciąż pozostaje w moich ramionach jest taki sam
Jedyne, co się zmieniło
To miejsce przy jej boku, które jest wypełnione przez obcego mężczyznę

(Nie powinienem płakać, ale nisko zwieszam głowę)
Nie mogłem nawet otrzeć łez, które spłynęły po moich policzkach
(Nie powinienem tego robić, wiem)
Zostawiłem ci tylko słowo "przepraszam"

#Przepraszam, dziecinko przepraszam
Chyba wciąż jeszcze nie zostawiłem cię za sobą
Tylko ty ty ty ty
Tylko ty jesteś w moim sercu

##Przepraszam, dziecinko przepraszam
Chyba sam na ciebie czekałem
Przepraszam przepraszam przepraszam przepraszam
Za to, że wyglądam jak taki głupiec, dziecinko przepraszam

Nie powinienem był kochać, nie powinienem był mówić żegnaj
Płyną łzy, nie opuszczaj mnie
Och proszę

(Nie mogę kochać, nie widzę cię)
(Nic nie mogę zrobić)
Wrócisz do mnie?
(Nie mogę niczego cofnąć, zaszliśmy za daleko)
Naprawdę cię kocham

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...