Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 6 września 2013

GI (Global Icon) - GI-YEUK 2013


GI - GI-YEUK

#Nazywam się G, a następna litera to I
Wszyscy G, wszyscy G, wszyscy G
Kim jestem? G - Kim jestem? G - Kim jestem? G
Wszyscy G, wszyscy G, wszyscy G

Najlepsze najlepsze, tak, jestem najlepsza, dlatego wszyscy się na mnie skupiają
Nie wiem od kiedy, ale wszystko naokoło mnie jest idealne
Wszyscy patrzą na mnie z uprzedzeniem, oni są po prostu zawistni i zazdrośni o mnie
Co za ból głowy, hej ludzie, spójrzcie na mnie uważnie

Możesz być wolny, możesz zacząć, jeśli możesz w to uwierzyć
Zaufaj mi i chodź za mną (chodź za mną, chodź za mną)
Zaufaj mi i chodź za mną (nikogo nie zostawiając w tyle, chodźmy)

##Ni ni ni ni ninano ninano
Ni ni ni ni ninano ninano
Zwariujesz, to naturalne nawet jeśli tego nie widzę
To oczywiste oczywiste od teraz

###Ni ni ni ni ninano ninano ninano
Zwariujesz, to naturalne nawet jeśli tego nie widzę
To oczywiste oczywiste

###Wszyscy G, wszyscy G, wszyscy G
Wszyscy G, wszyscy G, wszyscy G
Kim jestem? G - Kim jestem? G - Kim jestem? G
Wszyscy G, wszyscy G, wszyscy G

Tak, jest OK, nie bądź nieśmiały, wszyscy myślą, że są idealni
Co za ból głowy, hej ludzie, spójrzcie na mnie uważnie

Możesz być wolny, możesz zacząć, jeśli możesz w to uwierzyć
Zaufaj mi i chodź za mną (chodź za mną, chodź za mną)
Zaufaj mi i chodź za mną (myślisz, że się zmęczę?)

Możesz być wolny, możesz zacząć, jeśli możesz w to uwierzyć
Wszyscy chodźcie za mną i śpiewajcie (śpiewajcie ze mną, śpiewajcie ze mną)
Wszyscy śpiewajcie (nikogo nie zostawiając w tyle, chodźmy)

Wszyscy na mnie krzyczą
To zachowanie sprawia, że wszystkie oczy się rozszerzają
Ciężko przetrwać spokojnie dzień
To nie jest dobry pomysł uczynić mnie swoim wzorem
Jeśli się ruszam, wszyscy płoną, zadzwońcie na 911
Jeśli możesz za mną podążać, to chodź
Pokażę ci, czego naprawdę chcesz

##
###
####
#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...