Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 7 września 2013

GI (Global Icon) feat. Dok2 - Booshit/Don't lie 2013


GI ft. Dok2 - Nie kłam

Bling blin łańcuch 24k*, od stóp do głów blin bling swag
Co więcej chcesz? W mojej torebce Birkin** jest wszystko, czego pragnę, gotówka i pieniądze

Nie kłam, nie kłam, nie złapię się na to, nie kłam mi

Raz, dwa, trzy, jesteś po prostu bez wyrazu
Ponieważ nie będziesz wiedział, nawet jeśli się przyjrzysz, tylko ty jesteś bez wyrazu
To irytujące, to irytujące, nie chcę się z tobą bawić
To irytujące, ponieważ za dużo gadasz
Nie mogę dusić w sobie wszystkiego, co chcę powiedzieć

Czy złoty topór, to twój topór? Czy srebrny topór, to twój topór?
Czy żelazny topór, to twój topór? Złoty topór jest mój

Nie kłam, nie kłam, nie złapię się na to, nie kłam mi

Chcę się bawić przez życie, chcę dobrze wyglądać przez życie, chcę żyć tak, jak chcę, nie obchodzi mnie to
Kim jesteś, żeby coś mi mówić, żeby mówić mi, co mam robić? Jeśli to kłamstwo, za każde jedno cię uderzę - co?

Nie kłam, nie kłam, nie ufam ci, więc
Nie kłam, nie kłam, przestań kłamać, nie kłam

Czy złoty topór, to twój topór? Czy srebrny topór, to twój topór?
Czy żelazny topór, to twój topór? Złoty topór jest mój
Czy złoty topór, to twój topór? Czy srebrny topór, to twój topór?
Czy żelazny topór, to twój topór? Jestem zachłanną osobą

Jestem silna, tak, jestem, co z tego? Jestem silna, tak, jestem, co z tego?
Jestem silna, tak, jestem, co z tego? Jestem silna silna silna silna

Kopiuję brak nieufności
Będę w trybie ignorowania
Patrzę na ciebie z góry i uśmiecham się, moja postawa zawsze równa się ignorowaniu
Dzisiaj żyję jak jutro, żyję dzisiaj, nie ma jutra
Lśnię jasno jak audemar***
Moje życie jest inne niż twoje, nie wiesz co robisz
Trzymaj to na stop procent dziecinko, zgadza się
Yeah, najwyższy czas
Chodź, przejdź się ze mną, przejedźmy się
Jestem we własnej grze mojego życia
Nie mam do czynienia z czymś takim jak żal, jestem taka dumna, nie ma wstydu

Bardziej niż żyć w ten sam sposób, wolę żyć na mój własny sposób
Cokolwiek mówią, chcę żyć, jak chcę
Co jest prawdziwe, a co nie

Nie kłam, nie kłam, nie ufam ci, więc
Nie kłam, nie kłam, przestań kłamać, nie kłam

*jednostka miary czystości złota, 24 karaty to czyste złoto
**torebka produkcji Hermesa, nazwana na cześć aktorki Jane Birkin, jej cena waha się od 4.800£ do 100.000£
***marka ekskluzywnych szwajcarskich zegarków

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...