Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 6 września 2013

G Dragon - Shake the world 2013


G Dragon - Wstrząśnij światem

Wstrząśnij światem, wstrząśnij światem
Wstrząśnij światem, wstrząśnij światem

#Wróciłem, pan królestwa
Zbliżenie w uszach, despotyczny G D R A G O N
Mój rap jest harpunem, przeszywa żelazną sztabę, rzeź słów, od początku zabija

##Codziennie są moje urodziny, wszyscy są jak rój pszczół
Tańczymy, śpiewamy cały dzień, my cały dzień
Zamknij się i chodź za mną, awanturuj się jakbyś był szalony, ty i ja staliśmy się jednością, to się kręci
Odkąd się narodziłem

###Wstrząśnij światem, wstrząśnij światem, pojawią się imitacje, prawdziwi są inni
Wstrząśnij światem, wstrząśnij światem, kiedy mnie zobaczysz, będziesz wiedzieć, że to odpowiedź
Odkąd się narodziłem
Wstrząsam światem, wstrząsam światem, odkąd się narodziłem
Wstrząsam światem, wstrząsam światem, odkąd odkąd odkąd się narodziłem

#

Przybyliśmy z różnych miejsc, ale nasze korzenie to arariyo*
Przybyliśmy z różnych miejsc, ale nasze korzenie to arariyo
To jest tylko k-pop, co to za zamieszanie na temat mainstreamu?
Poczekaj poczekaj poczekaj
Muzyka, którą robiłem przez minione lata to wszystko tylko minuta zapowiedzi
Chowasz ją na potem w swojej komórce czy w koszu [w komputerze]?
To nie jest edukacja muzyczna, ale zadają pytania, żeby uzyskać odpowiedzi, jakie pragną usłyszeć
Po prostu wiedz, że muzyka jest tylko muzyką
(Poczekaj, zamknij się) jakkolwiek chcesz, twoja ręka, ciało, dusza, potrząśnij tym

##
###

*nawiązanie do tradycyjnej pieśni Arirang, samo słowo nie ma znaczenia, w pieśni zostało użyte do zachowania rytmu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...