Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 6 września 2013

G Dragon - Runaway 2013


G Dragon - Uciekinier

Kiedy tylko się budzę, mój telefon jest wypełniony nieodebranymi połączeniami
W każdej chwili to musisz być ty, podążasz za mną bez odpoczynku
Kiedy telefon znowu dzwoni, wyłączam go i niszczę
Uciekam, ale nie ma czasu

Dziecinko, potykam się, przepraszam, to nie tak, że cię nie lubię
(Ale wszystko w tobie sprawia, że czuję się trochę pod presją)
Mówisz, że to miłość, ale nie ja
Nie potrzebuję cię, nie kocham cię
Co noc czasami jestem samotny i tęsknię za tobą, ale to naprawdę tyko czasami
Nie pytaj, czy będziemy się znowu spotykać, podoba mi się bardziej bez ciebie

#Yahoo, chcę uciec
Yahoo, dziecinko, proszę, pozwól mi odejść
Yahoo, pospiesz się, uciekaj, o mój Boże
Yahoo yahoo

Minęło już kilka miesięcy, odkąd spotykam się z nową dziewczyną
Ale denerwuje się, gdy tylko gdzieś wychodzę
Czuję, jakbym ktoś mnie śledził
Och ten dziwny zapach, dziecinko, po prostu pozwól mi odejść

Dziecinko, potykam się, przepraszam, to nie tak, że cię nie lubię
(Ale wszystko w tobie sprawia, że czuję się trochę pod presją)
Mówisz, że to miłość, ale nie ja
Nie potrzebuję cię, nie kocham cię
Co noc czasami jestem samotny i tęsknię za tobą, ale to naprawdę tyko czasami
Słyszę twój głos w moich snach, cierpię mękę, byłem szalony

Och och och och och och chcę uciec
Och och och och och och jak najdalej od ciebie jak to możliwe
Szybkim samochodem, dzięki szybkim skrzydłom, do miejsca bez ciebie, nadciągamy

# x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...