Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 5 września 2013

G Dragon - Niliria (wersja GD) 2013


G Dragon - Niliria

G Dragon gorący jak podgrzany garnek
To jest hip hop, rapowanie w rytm folkowej piosenki naszego kraju
Hurra, hurray, dobrze zrobione*
Wrcam do rzeczywistości

Aj, każdego dnia świętujemy
Unieś kąciki ust w uśmiechu, yeah
Yo-heave-ho*, chodź za mną
Unieś to ekscytującą melodią

Tak naprawdę nie widzisz, gdzie jestem
Ponieważ moje miejsce jest wysoko na górze
Jestem jak lokówka zbyt gorący, żeby mnie dotykać
Jestem Nożycoręki**, ty jesteś papierem
Jestem słupem telefonicznym, ty tylko kiełbasą
Jestem ogrem, ty tylko dzieciakiem
Twoja zaskoczona twarz jest jak komedia

Moja pozycja na szczycie jest niebezpieczna, sprawia, że wszyscy są ostrożni
Dziewczyny pragną mnie i mojej zupełnie innej klasy
Kiedy się kocham, zawsze jestem na górze
Nie zastanawiam się, po prostu robię, co chcę, po protu to robię

Co co co co co co rzuć to jak
Co co co co co co rzuć to jak
Co co co co co co rzuć to jak
Co co co co

Bardziej niż Hallyu, jestem pierwszą klasą, moja jednolitość jest wysokiej jakości
Nic nie może opisać mnie metaforą, mam złote proporcje
To powód dlaczego jestem inny niż reszta, powód dlaczego ludzie ciągle mnie szukają
Spójrz mi w oczy, będziesz szczęśliwy, uleczę twoje uszy moim głosem
Jestem najlepszy, jak będzie, cokolwiek wypuszczam staje się hitem
Nie jest ciężko wejść na szczyty list
Dla mnie to łatwe, jestem GD, nie umrę
Nie chcesz żadnego co co co co
Wyciągnij swoje dziwactwo, wyciągnij swoje szaleństwo***
To międzynarodowa dyplomacja przez rap, dziecinko
Rok '88, 18 sierpień, tylko jednym spojrzeniem, cokolwiek mam więcej szczęścia niż ty****

Co co co co co co rzuć to jak
Co co co co co co rzuć to jak
Co co co co co co rzuć to jak
Co co co co co co rzuć to jak

Niliria niliria, kręcę się w kółko, rzuć to jak
Niliria niliria, kręcę się w kółko, rzuć to jak
Niliria niliria, kręcę się w kółko, rzuć to jak
Niliria niliria, kręcę się w kółko

Wszystkie dziewczyny są zakręcone, dlaczego?
Dzięki temu tutaj GD GD
Wszyscy faceci są łobuzami, łobuzami, dlaczego?
Dzięki temu tutaj GD GD
Wszystkie dziewczyny są zakręcone, dlaczego?
Dzięki temu tutaj GD GD
Wszyscy faceci są łobuzami, łobuzami, dlaczego?
Dzięki temu tutaj GD GD

*tradycyjne koreańskie słowa używane, aby dodać sobie energii podczas pracy
**Edward Nożycoręki, postać z filmu Tima Burton'a o tym samym tytule
***nawiązanie do "Crayon"
****gra słów - GD mówi, że ma więcej palja niż inni, a słowo to oznacza ósemkę, która występuje kilka razy w sacie jego urodzin albo szczęście

angielskie tłumaczenie pop!gasa



live

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...