Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 11 września 2013

G Dragon feat. Sky Fereria - Black 2013


G Dragon ft. Sky Fereria - Czarne

Kolor mojego serca jest czarny
Zostało spalone na czarno, tak po prostu
Tłukę szkło, kiedy tylko mam na to ochotę
I patrzę na swoje zakrwawione dłonie i zastanawiam się, dlaczego taki jestem, dlaczego

Twój uśmiech to lśniące złoto
Ale sposób w jaki mówisz jest taki zimny
Z upływem czasu stajesz się bardziej jak ja
Czasami czuję jak biega po mnie karma*, wiem

#Prawdziwe imię miłości to na pewno nienawiść
Nadzieja jest rodzicem rozczarowania i rozpaczy
Dlaczego nie wiedziałem, że cień, który zakrył moją twarz
Został stworzony przez światło nazwane twoim imieniem

Już trochę minęło odkąd pomiędzy tobą a mną zatrzymał się czas
Nieporozumienie, które zawsze powoduje ból
Cóż, nawet sam nie wiem
Więc moja nadzieje na to, że mnie poznasz, sama w sobie jest nieporozumieniem

##Jeśli zapytasz mnie, czym jest szczęście
Kiedy to życie się skończy, może kiedy ta miłość się skończy
Jeśli zapytasz mnie, czym jest szczęście
Uśmiechasz się pod słońce, ale ja zawsze uciekam

Kolor mojego ponurego świata jest czarny
Początek i koniec zmienia się, czarno biały
Ludzie knują, czasami mają urojenia
Naprawdę, dlaczego taki jestem, dlaczego

Te usta są czerwone, tak jak czerwone kłamstwa
Z upływem czasu język pomiędzy dwójką
Kolory, które każdy ma nie zazębiają się

#

Odkąd cię poznałem, jedyne co pozostało, to agonia
Każdy dzień jest serią trudów i pokus
Teraz śpiewam o rozstaniu, mówię ci
To jest moje ostatnie wyznanie

##

Pewnego dnia
Kiedy wszystko stanie się czarne
Mogę chcieć to wszystko z powrotem
Ale teraz wiem, że nie mogę do ciebie wrócić x2

Mam zamiar wrócić na drogę, którą przyszedłem, czarny
Lato, kiedy ty i ja byliśmy rozpaleni, minęło zbyt długo

Mam zamiar wrócić na drogę, którą przyszedłem, czarny
Lato, kiedy ty i ja byliśmy rozpaleni, minęło zbyt długo

Zanika zanika zanika zanika
Zanika zanika zanika zanika

*prawo przyczyny i skutku, przyczyna w religia hinduistycznych i buddyzmie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...