Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 4 września 2013

Every Single Day - Yes I'm in love 2013


Every Single Day - Tak, jestem zakochany

Tak tak tak, chcę daleko pojechać
Mocno trzymając twoją dłoń
Zbyt długo unikałaś mojego drżącego spojrzenia

Masz zamiar zawsze mnie tak niepokoić?

Nie możesz tak przyjąć mojego serca?
Nie możesz na zawsze kochać mojego serca?

Tak tak tak, chcę być z tobą
Kiedy pocieram twarz, wiem jak się teraz czujesz
Po prostu bądź szczera i chwyć moją dłoń

Masz zamiar zawsze mnie tak niepokoić?

Nie możesz tak przyjąć mojego serca?
Nie możesz na zawsze kochać mojego serca?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...