Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 23 września 2013

CN Blue - Crying out 2013


CN Blue - Wypłakiwać się
cry out tłumaczy się jako wołać, krzyczeć, ale sądzę, że tutaj zostało użyte w kontekście płaczu

Wciąż budzę się sam
Słońce w moich oczach
Kawa sprawia, że jest mi ciepło
Spójrz na mnie w zwierciadle
Kiedy płyną łzy
Śmieję się z samego siebie

Tylko puste serce
Co więcej jest w życiu?
Co poszło nie tak?
Nie jestem pewien w moim życiu

#Wypłakuję moje życie
Płaczę jak szalony
Nie wiem już, co mogę zobaczyć
Nikt nie wie
Wypłakuję moje życie
Płaczę jak szalony
Nie wiem już, co mogę zobaczyć
Nikt nie wie

Wciąż stoję tu sam
Zawsze w ciemności
Naokoło mnie jest spokojnie
Nikogo przy mnie nie ma
Jak powiem wiatru
Wszyscy mnie mijają

Tylko puste serce
Sprawia, że tracę rozum
Co poszło nie tak?
Nie jestem pewien w moim życiu

#

Wszystko, co wiem, to że jest życie...

Wciąż śpię tu sam
Jest tak samo jak zawsze
Skończył się kolejny dzień

#

To tylko złamie mi serce

oryginalny tekst kanpekimusic.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...