Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 4 sierpnia 2013

ZE:A - Step by step 2013


ZE:A - Krok za krokiem

Kiedy sam oglądam film, kiedy sam jem
Kiedy sam idę, myślę o tobie
Na wypadek gdybyś się dowiedziała, próbuję do ciebie nie dzwonić
Ale ciągle myślę o twoim uśmiechu, kiedy na mnie patrzysz

Czy ona wie? Czy ona wie, co czuję? Przyłapuję moje serce, że ciągle biega dookoła
Czuję, jakby moje serce miało eksplodować, więc codziennie się boję

Jeden krok, chcę chwycić twoją dłoń, drugi krok, chcę ci opowiedzieć moją historię
Z tobą, która masz na sobie śliczne ubrania, krok za krokiem, chcę dzielić
Jeden krok, mogę wydawać się głupcem, drugi krok, mogę wydawać się naiwny
Ale chcę cię przytulić, krok za krokiem, chcę mieć cię całą

Chcę cię przytulić, chcę cię mieć, chcę wszystko o tobie wiedzieć
Staję się zachłanny, zaczynam się pocić, kiedy o tobie myślę, mam dylemat
Chcę robić to, co sobie wyobraża, i więcej, zawsze
Bądź ze mną w ciągu mojego dnia, na tym przestronnym świecie, na zawsze

Kiedy poznasz moje serce? Kiedy dowiesz się, że patrzę tylko na ciebie?
Chcę stopniowo się do ciebie zbliżyć, chociaż codziennie się boję

Jeden krok, mogę wydawać się głupcem, drugi krok, mogę wydawać się naiwny
Ale chcę cię przytulić, krok za krokiem, chcę mieć cię całą

Wciąż nie jesteśmy tak blisko, wciąż jestem przy tobie bardzo nieśmiały
Nie będę się spieszyć, mając nadzieję na dni, kiedy będę z tobą
Dla mnie, ty i ja już jesteśmy jednością, cały dzień dużo o tobie myślę
Jeśli to dla ciebie, nie boję się, bez zmiany, po prostu chcę...

Jeden krok, drugi krok
Jeden krok, drugi krok, teraz chwyć moją dłoń

Jeden krok, kiedy patrzę w twoje oczy, drugi krok, przytulę cię i powiem ci
Że zawsze będę twoim mężczyzną, krok za krokiem, naprawdę cię kocham
Jeden krok, kiedy jesteś zmęczona i walczysz, drugi krok, do końca tego świata
Będę z tobą przy tobie, krok za krokiem, kocham cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...