Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 4 sierpnia 2013

24K - U R so cute 2013


24K - Jesteś taka słodka

Samotne mierzenie się z porankiem
Myślałem co dzisiaj robić
Wszyscy ci moi tak zwani przyjaciele mają wyłączone telefony
Mówią, że są zajęci chodzeniem na randki

Do tej chwili byłem na setkach randek w ciemno
Pieniądze, które za każdym razem wydałem to tysiące dolarów
Kiedy zobaczyłem stan swojego konta, miałem załamanie psychiczne
Wtedy ty, która masz wszystko, przyszłaś do mnie, och dziwne

#Przyjdź do mnie z zamglonymi oczami
Wyszepcz mi tym słodkim głosem
Nawet twoje niezdarne wyznanie jest słodkie
Załamuję się

Moi przyjaciele zawsze mi dokuczali
Mówiąc, że facet taki jak ja nie zdobędzie dziewczyny
Ale nie spojrzysz na mnie teraz
To moja idealna moneta

To wszystko wydaje się być dla mnie snem

Goniłem tylko za bezmyślnymi dziewczynami
Po tym jak się z nimi spotykałem, stałem się taki załamany

Ale ty jesteś moją mamuśką
Z twojego powodu śpiewam lululala

#

Moja supergwiazda, dziecinka, jestem tobą zafascynowany
Czy zawsze będziesz moim światłem?

Wszystko w tobie jest idealne
Zawsze bądź przy mnie

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

wersja dance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...