Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

ZE:A - U're my sweety 2013


ZE:A - Jesteś moim kochaniem

Dziewczyno, jesteś moim światem

Jesteś moją najsłodszą dziewczyną
Jesteś moją najsłodszą dziecinką

Ty, która się ze mną umawiasz, zawsze ślicznie wyglądasz, zawsze dobrze wyglądasz
Ty, która patrzysz tylko na mnie, wyglądasz tak uroczo, wyglądasz tak wdzięcznie

Powinienem kupić ci pojedynczy cięty kwiat? Cukierek? Czekoladę? Czy wydam się żałosny
Powinienem kupić ci szminkę? ładne ubrania? Pierścionki dla par? Moja piękna dziewczyno

#Jesteś moim kochaniem, kiedy widzę twoją twarz, jesteś moją śliczną, zawsze jesteś słodka
Jesteś moją piękną, pocałuj mnie, moja dziecinko
Jesteś moim kochanie, kiedy widzę twoją twarz, jesteś moją śliczną, kiedy cię całuję
Jesteś moją piękną, jesteś moją śliczną i jesteś moim kochaniem

Ty, która jesteś przy mnie, jesteś taka przemiła, zawsze piękna
Ty, które codziennie się dla mnie uśmiechasz, sprawiasz, że się denerwuje, moje serce galopuje

Co powinniśmy dzisiaj zrobić? Co ci się spodoba? Powinienem cię zapytać? Znasz w ogóle moje serce?
Powinniśmy pójść na film? Na wycieczkę? Gdzie powinniśmy pójść? Moja piękna dziewczyno

#

Yeah, zawsze jesteś czysta i niewinna, sprawiasz, że nie jestem w stanie odejść daleko od ciebie
Zawsze sprawiasz, że się uśmiecham, jesteś tajemniczą dziewczyną
Jesteś przy mnie, a ja jestem przy tobie, niezmiennie, zawsze tacy bądźmy
Bądźmy razem, ciepło, bądźmy razem, pieszczotliwie

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...