Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 18 sierpnia 2013

UV feat. Ha Dong Gyun - No way can't be 2013


komizm piosenki - w koreańskim tekście ciągle pojawiają się homonimy słów penis (jaji) i wagina (boji), to jest też przyczyną dlaczego na końcu pojawiają się słowa to obrzydliwe

UV feat. Ha Dong Gyun - Nie możliwe, nie może być

Spotkaliśmy się pierwszy raz od jakiegoś czasu
Ale ty nie patrzysz na mnie, ale na swoją komórkę
Pierwszy raz od jakiegoś czasu gdzieś wyszliśmy
Ale co z tobą? Tylko śpisz w pokoju i się przewracasz z boku na bok

Czy to dlatego, że umawiamy się od długiego czasu?
Przepraszam, przepraszam, nie jestem zabawny, prawda?
Kiedy ostatnio się całowaliśmy? Kiedy ostatnio się kochaliśmy?
Przepraszam, przepraszam, nie jest jak wcześniej

#Nie patrz, nie patrz, nie patrz, nie patrz, nie patrz
Nie patrz na zegarek
Nie zasypiaj, nie zasypiaj, nie zasypiaj, nie zasypiaj, nie zasypiaj
Nie zasypiaj dzisiaj wieczorem

Myślałem, że wstaniesz, kiedy nadejdzie południe
Ale wciąż śpisz
Patrzę jak śpisz
Śpisz jak księżniczka, a ja jestem księciem
Patrzę na ciebie, patrzę na siebie, codziennie patrzę, ty i ja, śpimy
Widzę cię w moich snach, wtedy myślę
Kiedy się od siebie oddaliliśmy? Czy możemy wrócić do tych bajkowych chwil?
Ty jesteś księżniczką, a ja księciem

#

Nie patrz, nie patrz, nie patrz, nie patrz, nie patrz
Nie patrz na telefon
Nie zasypiaj, nie zasypiaj, nie zasypiaj, nie zasypiaj, nie zasypiaj
Nie zostawiaj mnie samego i nie zasypiaj dzisiaj wieczorem

(Tak, ja zrobię, tak, ja zrobię, tak, ja zrobię
Tak, zrobiłem, tak, zrobiłem, tak, zrobiłem
To obrzydliwe
Jest w porządku
To sprośne
Po prostu przestań
Żałuję, że robię featuring

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...