Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 8 sierpnia 2013

Tasty - Addiction 2013


Tasty - Uzależnienie

Otrzyj teraz swoje łzy, dziecinko nie płacz
Teraz sprawię, że się uśmiechniesz, dziecinko spróbuję
Zaśpiewam ci słodką piosenkę, jesteś moją muzą
Czy przyjmiesz tą różę, która wygląda jak ty?
Będę twoim dżentelmenem, pobiegnę do ciebie gdziekolwiek jesteś, twój superman
Gadka jest tania, tak jak twoi przeszli ukochani
Zacznijmy to teraz, jakby to była nasza ostatnia miłość

Byłem oczarowany jej czerwoną szminką
Pod romantycznym światłem, chcę szeptać miłość, chcę ją całować
Nawet jej oczy są takie wyjątkowe, sprawiają, że każdy kto ją widzi, wariuje
Dziecinko, nie mogę, nie mogę już tego powstrzymywać

Witaj pani, nie bój się, witaj
Nie mam zamiaru cię zranić, nie odpychaj mnie

#Jej czarne włosy, te czerwone usta, jej smutne oczy
Samo patrzenie czyni mnie szczęśliwym
Nie chcę się żegnać, ona zapiera mi dech

Włóż mnie do kieszeni jej płaszcza, włóż mnie do jej torebki
Dziecinko, to tylko ty, nie mogę już tego powstrzymywać
Witaj pani, spójrz na mnie, witaj
Nikt nie może cię kochać tak, jak ja, nie odpychaj mnie

#

Nic nie mogę zrobić, jeśli nie jestem przy tobie
Wszystko jest dobre, jeśli to dla ciebie
Nie mów żegnaj
Nie mogę powiedzieć żegnaj

#

Taka wspaniała, tak bardzo lśnisz, gwiazdy na niebie mogą płakać po ujrzeniu ciebie
Patrzę i patrzę, ale nie mogę w to uwierzyć, wydaje się jakbyś wyskoczyła z obrazu
Aj, co się stało? Twój uśmiech wygląda tak smutno, nie pasuje ślicznej tobie, posłuchaj
Nie mam wiele, ale mam wiele, żeby ci dać, rozumiesz?
Nie jestem lekarzem, ale mogę cię uleczyć, rozumiesz?

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...