Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 20 sierpnia 2013

She'z - Why am I like this 2013


She'z - Dlaczego taka jestem

Zerwaliśmy, ale czuję, jakbyś miał wrócić
Więc dzisiaj znowu na ciebie czekam, nie mogę jeść czy spać

Ten żałosny obraz to nie byłam ja, kiedyś nie płakałam
Ale dlaczego jestem taka nie jak ja przez tą miłość, tym razem, dlaczego dlaczego?

Nawet jeśli to przez przypadek, czuję jakbym miała wpaść na ciebie na ulicy
Więc zawsze wybieram ubrania, które ci się podobały i patrzę w lustro

Teraz mogę spotykać się z kim chcę i mogę bawić się całą noc
Ale dlaczego jestem taka nie jak ja przez tą miłość, tym razem, dlaczego taka jestem, dlaczego?

#Czuję, jakby moje serce miało się zatrzymać, nie możesz do mnie wrócić?
Ale nie ma sensu, nawet jeśli żałuję
Nie mogę cię wymazać i nie mogę tego cofnąć

Miłość jest taka dziwna, ponieważ wiesz ile jest warta, kiedy się skończy
Wypełniam swoje serce bolesnymi łzami, ale to tak bardzo boli

Ten żałosny obraz to nie byłam ja, kiedyś nie płakałam
Ale dlaczego jestem taka nie jak ja przez tą miłość, tym razem, dlaczego taka jestem, dlaczego?

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...