Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 20 sierpnia 2013

History - Tell me love 2013


History - Powiedz mi miłość

Tylko powiedz mi miłość
Moja noc jest gorąca od myślenia o tobie
Tylko powiedz mi miłość

Nie ważne co inni mówią, nie słuchaj ich
Kiedy widzę twoje nerwowe spojrzenie
Też nie wiem co robić
Daj mi miłość dziewczyno

#Ci, którzy nie mogą nic powiedzieć, ale tylko kręcą się naokoło ciebie
Zapomnij, co mówią, jest w porządku
Teraz sprawię, że się uśmiechniesz

Teraz jesteś moja, wiesz to
Możemy trzymać się za ręce, możesz mnie tulić
Jest w porządku, możesz otworzyć swoje serce
Wejdź do mojego serca
Uśmiechnij się tak, zaufaj mi teraz
Powiedz mi, tylko powiedz mi miłość

Ta noc staje się nocą, otwórz swoje serce
Rozgrzej się trochę, rozgrzej się trochę
Noc się rozprzestrzenia, otwórz swoje serce
Rozgrzej się trochę, rozgrzej się trochę, rozgrzej

Jeśli nie jesteś pewna, po prostu mi zaufaj i chodź
Nawet jeśli nie wiesz, jeśli to dobre uczucie czy tylko zainteresowanie
Jest OK, wciąż mnie lubisz
Daj mi miłość dziewczyno 

#

Teraz jesteś moja, wiesz to
Możemy trzymać się za ręce, możesz mnie tulić
Jest w porządku, tylko powiedz mi miłość

Nie mogę zasnąć, myśląc o tobie, tylko ciągle się śmieję
Migasz mi przed oczami, jesteś taka śliczna, rozgrzewam się od twojego dotyku
Innymi słowami, chcę z tobą biec, niczego teraz się nie boje
Tylko powiedz mi miłość, fantastyczna chemia

Teraz jesteś moja, wiesz to
Możemy trzymać się za ręce, możesz mnie tulić
Jest w porządku, możesz otworzyć swoje serce

Teraz jesteś moja, wiesz to (przyjdź do mojego serca)
Możemy trzymać się za ręce, możesz mnie tulić (obronię cię) obronię cię
Przyjdź w moje serce
Uśmiechnij się tak, teraz mi zaufaj
Powiedz mi, chcę być z tobą miłości (tylko powiedz mi miłość)

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...