Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 20 sierpnia 2013

Sunmi - 24 hours 2013


Sunmi - 24 godziny

#24 godziny nie wystarczą
Kiedy jestem z tobą, kiedy łączą się nasze spojrzenia
24 godziny nie wystarczą
Kiedy cię dotykam i kiedy ty mnie dotykasz
24 godziny (uch uch) 24 godziny (dziecinko dziecinko)
24 godziny (uch uch) 24 godziny (dziecinko dziecinko)

Czas tak szybko mija
Dzień z tobą wydaje się być minutą, wariuję
(To szkoda, to szkoda)
Kiedy idę do ciebie, biegnę
Kiedy muszę iść, moje stopy nie chcą iść, nie odchodzą
(To szkoda, to szkoda)

Kiedy na ciebie patrzę, wszystko zapominam
Całkowicie mnie wypełniasz
Kiedy cię obejmuję, wszystko jest idealne
Chcę tak zawsze zostać

#

Kiedy dotykają się nasze dłonie, elektryczność rozchodzi się po całym moim ciele
Zamykam oczy, co zrobię?
(Wariuję wariuję)
Im więcej piję, tym bardziej jestem spragniona
Im więcej smakuje, tym bardziej moje ciało szuka
Zanurzam się w ciebie
(Wariuję wariuję)

Nigdy wcześniej się tak nie czułam
Więc niekończące się spadanie jest straszne
Ale jeśli to jesteś ty, jeśli mnie złapiesz
Nie boję się, chcę kontynuować
24 godziny, 24 godziny, 24 godziny, 24 godziny

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

wersja dance

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...