Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Seungri feat. Jennie Kim - GG be 2013


Seungri feat. Jennie Kim - GG be
odnoszę wrażenie, że tytuł jest grą słów, bo jak się go czyta to brzmi trochę jak koreańskie przekleństwo, oznaczające złą dziewczynę

Och kiedy napisałem, pytając, gdzie jesteś
Powiedziałaś, że pijesz kawę w kawiarni naprzeciw swojego domu
Hmm, pewnie ostatnio wszyscy tańczą w kawiarniach

Och, kiedy powiedziałem ci, porozmawiajmy
Popatrzyłaś na mnie i bełkocząc podałaś mi wymówki
Hmm, twoja czerwona twarz sprawia, że rośnie mój gniew

#(Bądź szczera)
Też nie wiem, dlaczego cię lubię
Ale to nie jest właściwe - dlaczego moja dziewczyna
Zostawia mnie i szuka kogoś innego
Kim wtedy się stanę?
Bawisz się mną, ty zła

##GG BEBE GG BEI GG BEBE GG BEI
GG BEBE GG BEI Eh Eh Eh Eh
GG BEBE GG BEI GG BEBE GG BEI
GG BEBE GG BEI Eh Eh Eh Eh


Och, w twoje urodziny kupiłem tort mocha, który lubisz i czekałem
Hmm, dlaczego wysiadasz z czarnego auta, które wywołuje u mnie złe przeczucie?
Pch, kiedy spytałem się, kto to był, powiedziałaś, że twój tata podwiózł cię po pracy
Pewnie mówisz oppa* też na swojego tatę

#
##

(Hej dziewczyno, powiedz coś huh)

Och słodki, moja dziecinko, nie jestem taka
Tylko po prostu nasz związek się oziębił
Też to wiesz, to prawda

(Będę szczera)
Też nie mogę tego znieść
(To ja mówię, też jestem zmęczona, po prostu przestańmy)
Od dzisiaj pójdziemy innymi drogami, miłego życia
Huh, ty zły

## x2

*wyjaśnienie klik

angielskie tłumaczenie pop!gasa 



live M! Countdown

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...