Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Seungri feat. G Dragon, Taeyang - Let's talk about love 2013


Seungri feat. G Dragon, Taeyang - Porozmawiajmy o miłości

#Porozmawiajmy o miłości, porozmawiajmy o miłości
Porozmawiajmy o tobie, porozmawiajmy o tobie
Porozmawiajmy o miłości, porozmawiajmy o miłości
Porozmawiajmy o mnie, porozmawiajmy o mnie

Jesteś tym zaskoczona, dlaczego? Mam silną aurę
Wciąż czekasz, dlaczego? Od razu się we mnie zakochasz, dlaczego?
Dzisiaj wieczorem jesteś Wenus, twój zapach jest jak kokosy
Jaki sens oszczędzać to? Pragnę cię

To jedyna noc, tańczmy dzisiaj wieczorem
Jestem mały, ale moje słowa są silne

(Posłuchaj) kiedy rano otwieram oczy i ona jest sama
Możesz zostać przy mnie, jeśli chcesz
Samotny samotny, staję się samotny
Jeśli jesteś ze mną, ta noc będzie wspaniała
(Idziemy do refrenu)

#

Pozwól mi porozmawiać o mnie, jestem G do D s*uko
Znasz mnie, jestem dziko młody i bogaty
Śliczne dziewczyny są koło mnie, naprzeciw mnie i za mną
Jesteś moją Mona Lisą, ja jestem twoim Da Vinci
Nie bój się, nie zranię cię, wiem, że mnie pragniesz
Będę twoim przewodnikiem w tą samotną noc, więc zadzwoń do mnie
Teraz, jesteś moją mistrzynią, a ja jestem twoim Dżinem*
Teraz powiedz mi swoje życzenie

To jedyna noc, tańczmy dzisiaj

Minęła faza ekstazy, drżymy
Od twoich stóp do głów, nie ominę nawet skrawka
Krzycz głośniej, chcę wzlecieć
Chcesz osiągnąć szczyt? Będę twoim thrillerem
Porozmawiajmy o mnie? Porozmawiajmy o tobie
Porozmawiajmy o miłości? Porozmawiajmy o X**

Samotny samotny, staję się samotny
Jeśli jesteś ze mną, ta noc będzie wspaniała
(Idziemy do refrenu)

#

Słońce jasno świeci, a twoje oczy są dla mnie ślepe
Powiedz mi dziecinko, że mnie kochasz dziecinko
Lśnię w ciemności i skradnę twoje ciało
Przepraszam dziecinko, nie jest mi przykro s*ko

Co więcej trzeba powiedzieć, to ja kochanie
Im więcej mnie jesz, tym bardziej jesteś spragniona, będziesz mnie szukać
Dziewczyno, T A E Y A N G krzycz moje imię dzisiaj wieczorem
Rusz swoim ciałem

Porozmawiajmy o miłości
Dziecinko porozmawiajmy o nas
Teraz porozmawiamy o g*wnie

Nie ma czasu, teraz rozbujajmy ciało

#

*gra słów - po angielsku dżin zaczyna się na G (genie) jak w G Dragon
**gra słów - x wymawia się "eks", jak w słowie seks

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...