Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

AA (Double A) - 2nite 3x


AA (Double A) - Dzisiaj wieczorem 3x

Jesteśmy jednością
Każdy robi hałas
Jesteśmy jednością 
Każdy robi hałas

#Niespokojny dzień w końcu się skończył
Razem dzisiaj wieczorem, dzisiaj wieczorem, dzisiaj wieczorem
Nie zrozum tego źle, cieszmy się tą chwilą

Razem dzisiaj wieczorem, dzisiaj wieczorem, dzisiaj wieczorem

Ukrywasz pupę i w tym ciężkim powietrzu
Przewracasz oczami i rzucasz ukradkowe spojrzenia
Wiesz jak dobrze wyglądać, ale
Nie wiesz jak dostrzec prawdziwego przyjaciela

#

Chodź za mną, przybliż przybliż przybliż, dokładnie tak, pokój pokój pokój
Nie myśl zbyt wiele i po prostu to poczuj, bum bum bum
Odłóż swoją nerwowość, nie ma jedno wymiarowego wypadku
Kompletnie nic dla mnie nie znaczysz

##Hej ty, nie bądź taka poważna, nie ma końca, odpręż swój umysł
Ogień, och wyżej, chcę cię zabrać

#

Kompletnie nic nie znaczysz
Wszyscy się zgromadźcie i pokażcie mi
Błagaj mnie, daj mi bilet dla VIP-ów
Ja jestem biletem
Skacz dookoła tu i tam, dopóki nie spocą ci się stopy
Możesz skakać, lecieć i robić cokolwiek, ale to wszystko to samo
Mam się dobrze (mam to) OK zaliczone

##
# x2

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...