Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

San E - Story of someone I know 2013


San E - Historia kogoś, kogo znam

#Opowiem ci historię o kimś, kogo znam
Facet, który kilka dni temu rozstał się ze swoją kochaną dziewczyną
Po prostu osoba, którą znam
Ciężko to znosi i to naprawdę smutne
Co myślisz?
Nie, to nie jest moja historia
To po prostu historia kogoś, kogo znam

On tak bardzo ją kochał
Mówi, że zakochuje się w niej cały czas, chociaż spotykają się ponad rok
Kiedyś mówił dziewczynom, że jest sam
Ale nią pochwalił się nawet swoim przyjaciołom

Nawet jego mama myślała, że ona jest ładna
Tak jak jego mam powiedziała mu, kiedy był młody
Powiedziała, że jego dziewczyna od stóp do głów jest idealna
Tak bardzo jego mam ją lubiła

Co noc odwoził ją do domu taksówką
Potem wracał ostatnim autobusem do domu
To była ciężka praca, ale chciał być z nią przynajmniej jeszcze minutę
Ponieważ kiedy był z nią, jego zmartwienia się roztapiały

Byli tacy szczęśliwi
Do tej chwili historia jest dobra, szczęście pomnożone przez sto
Ale kim jest ta osoba?
Uch... ktoś, kogo znam

#

Powiedział, że w pewnej chwili coś zaczęło być dziwne
Kiedyś byli sobie tacy bliscy, ale zaczęli czuć się niezręcznie
Powiedział, że nie miał pojęcia dlaczego
Po jakimś czasie dowiedział się, że ona wyjeżdża daleko

Ona powiedziała, teraz z tym skończmy i płakała
A on próbował trzymać jej białe ręce jak homar
Ale widząc, że ona nawet bardziej cierpi, rozluźnił swoje szczypce
Powiedziałem mu, po prostu się z tym zmierz, ona cię nie kochała

Ale on ciągle temu zaprzeczał
Wciąż błagał jak głodny żebrak
To, co mu dała, to była nie miłość, ale litość
Jestem taki smutny

Czy właśnie powiedziałem "jestem"?
Chyba wczułem się w historię, rozumiesz, prawda?
Ale pytasz skąd tak dobrze znam tą historię?
Och, ponieważ jesteśmy naprawdę blisko

#

Takie rzeczy przytrafiają się ludziom
(To po prostu historia kogoś, kogo znam)
To takie zabawne, czy to nie dziecinne?
(To po prostu historia kogoś, kogo znam)

Ale co myślisz?
Jak myślisz, co powinien zrobić ten facet?
Powinien ją zatrzymać, czy po prostu się poddać?
Czy jestem zbyt poważny

Opowiem ci historię o kimś, kogo znasz
Facet, który kilka dni temu rozstał się ze swoją kochaną dziewczyną
Yeah, ten facet to ja
Jest naprawdę ciężko i jestem naprawdę smutny
Więc co powinienem zrobić?
Niiie, nieważne
Tylko... tylko...

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...