Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

24K - Never 2013


24K - Nigdy

Nigdy nawet raz cię nie zapomniałem

Kiedy o tobie myślę, moje serce zostaje posiniaczone
Wymazuję i wymazuję cię, ale wciąż tu jesteś
To naprawdę boli, miłość, proszę przestańmy

Jesteś zła, okrutnie mnie poraniłaś
Cierpię, jest ciężko i wylewam łzy
Nawet jeśli żałuję po tym jak mnie zostawiłaś
Nie ma sensu

#Nigdy nawet raz cię nie zapomniałem
Przepraszam, nic nie mogę zrobić
Wymazuję cię łzami, ale wciąż pozostają twoje ślady
Moje serce cię szuka

##Wciąż na ciebie czekam
Nie dbam o to, czy ludzie nazwą mnie głupim
Możesz mnie ignorować i odwrócić się, ale ponieważ cię kocham
Potrzebuję tylko ciebie

Czas mija, ale ja zatrzymałem się na końcu naszego rozstania
Mija dzień za dniem i zwiększa się liczba bezsennych nocy
Drżę z lękiem z powodu myśli o byciu samotnym
Jak zagubione dziecko, jak dziecko, które straciło mamę
Wszystko się zmienia, ale ja wciąż jestem w tym samym miejscu

Rozerwała się nic naszego porozumienia
Próbuję to wymazać, ale nie mogę wymazać naszych śladów
Gdzie poszłaś, zostawiają mnie samego?
To tak bardzo boli i jest tak ciężko, ale sprawiłaś, że cię kocham
Dlaczego mnie zostawiłaś, mnie, który patrzyłem tylko na ciebie?
To moja kara za to, że nie traktowałem cię dobrze
Zachowuję się jakby nic się nie stało
Ale dzisiaj wieczorem znowu zasypiam, rysując cię łzami

#
##

Cenne wspomnienia, wspomnienia nas razem
Nawet jeśli mija czas, nie mogą odejść

Nigdy nawet raz cię nie zapomniałem

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...