Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 4 sierpnia 2013

M.Pire - Can't be friend with you 2013


M.Pire - Nie możemy być przyjaciółmi

M.Pire
Mamy to, to więcej niż wypadek
Bujamy światem
Jesteście gotowi? Dalej

Wyrzuciłaś moje serce na ziemię i zdeptałaś moje ostatnie łzy
Kiedy się z nim bawiłaś, byłem tylko twoim wyjściem bezpieczeństwa

#(Jesteś gotowa?) Zabawiłaś się mną
(Jesteś gotowa?) Jesteś gotowa cierpieć?

##Teraz do mnie przyszłaś i zapytałaś czy nie możemy być przyjaciółmi?
Po prostu próbujesz do mnie wrócić

###Żeby ci wybaczyć
(Pospiesz się i powiedz mi, pospiesz się i powiedz mi

####Nie mogę się z tobą przyjaźnić, do teraz traktowałaś mnie jak zabawkę na sznurku
Nie mogę ci w żaden sposób przebaczyć, teraz nie mogę się z tobą przyjaźnić
Powód, dlaczego istnieję
Nie mogę się z tobą przyjaźnić

Twoja pewność, że twoje słowa mnie powalą, jest grzechem
Każde słowo, które wypluwasz jest centrum źródłem obrzydzenia
Już dokładnie cię przejrzałem, nie obchodzisz mnie
Znam każdy szczegół twojego uczucia, nawet twój cel

#
##
###
####

Warczmy na beat (hej hej hej)
Wnoś się z mojej głowy
Warczmy na beat (hej hej hej)
Wnoś się z mojej głowy
Warczmy na beat
Pozwól mi opowiedzieć ci o bombie, pozwól mi opowiedzieć ci o bombie
Pozwól mi opowiedzieć ci o bombie, pozwól mi opowiedzieć ci o bombie
Pozwól mi opowiedzieć ci o bombie, pozwól mi opowiedzieć ci o bombie bombie
Złam to, złam to
OK powiem ci o załamaniu

####

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...