Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

EXO-K - XOXO 2013


EXO-K - XOXO

XOXO XOXO XOXO yeah

X to pocałunek oznaczający miękki pocałunek
O oznacza otaczające przytulenie
Może już wiesz

Dzień za dniem w tajemnicy napisałem ci list
I to właśnie napisałem na końcu
Chociaż nigdy ci go nie dałem

Jak się ostatnio masz? Coś wyjątkowego?
Tylko te typowe słowa przewijają się przez moją głowę
Właściwie, moje serce jest głębokie, głębsze niż morze
Słowa, które naprawdę chcę ci powiedzieć to bądź ze mną

#Kiedy zasypiam, myślę o tobie (w moich snach)
Rozkładam ramiona i w moje ciepłe (objęcia)
XOXO ciebie, trzymam cię w ramionach XOXO
Tak bardzo jak się denerwowałem i byłem gorliwy
Moje usta prawie dotykają twoich
XOXO ciebie, codziennie w moich snach XOXO

Daj mi XOXO M I Ł O Ś Ć
Jesteś moją XOXO M I Ł O Ś C I Ą

Kiedy jesteś ze mną, wydajesz się czuć swobodnie
Ciągle robisz mi żarty
Za każdym razem kiedy się uśmiechasz, twój biały uśmiech
Czy twoje serce jest na tak czy nie?
Daj mi znak, X albo O
Czekanie nie jest zabawne

Czy powinienem zebrać odwagę i powiedzieć ci?
Mój brzydki charakter pisma, te zawstydzający list
Te cztery słowa nie wystarczą
Jak mężczyzna pokażę ci to przez moje zachowanie

#

Pragnę cię, XO, mam tylko ciebie
Mam tylko ciebie, mam tylko ciebie
Dla ciebie XO, przyjmij mnie
Przyjmij mnie, przyjmij mnie

Jesteś olśniewająca, jesteś naprzeciw mnie
Księżyc lśni w twoich na wpół zamkniętych i przemiłych oczach
Chcę ci powiedzieć, że to jest początek jak wow, chodźmy

Dziecinko co noc
Kiedy zasypiam, myśląc o tobie (w moich snach)
Rozkładam ramiona i w moje ciepłe (objęcia)
XOXO ciebie, trzymam cię w ramionach XOXO
Tak bardzo jak się denerwowałem i byłem gorliwy
Moje usta prawie dotykają twoich
XOXO ciebie, codziennie w moich snach XOXO

Daj mi XOXO M I Ł O Ś Ć
Jesteś moją XOXO M I Ł O Ś C I Ą
Yeah dziecinko och XOXO och my razem och yeah

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...