Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 14 sierpnia 2013

Min Yeon Jae feat. Yoon Min Soo (Vibe) - Don't love him 2013


Min Yeon Jae feat. Yoon Min Soo - Nie kochaj go

Nie kochaj go, nie idź do niego
Tak bardzo się lubiliśmy, więc nie nie

Nasz pierwszy pocałunek pod mostem Joogong numer 5
Ciągle pokazywałaś, że to twój pierwszy raz i uderzyłaś swoim nosem w mój
Nie mogłaś unieść głowy, kiedy objęłaś mnie w pasie rękami
Twój słodki szept, kiedy wyznałaś mi uczucie i powiedziałaś kocham cię
Gdziekolwiek poszłaś, łączyłaś ze mną ramiona i trzymałaś mnie za rękę
Jak jeden i jedyny wzór, wszędzie za mną chodziłaś
Ale tak jak masz w końcu dość jedzenia codziennie tego samego, chyba miałaś mnie dość

Proszę, ocal mnie, tak do ciebie przylgnąłem
Jak mogę żyć sam bez ciebie? Nie odchodź, nie odchodź
Nie odchodź

#Nie kochaj go, nie idź do niego
Tak bardzo się lubiliśmy, więc nie nie
Ale jeśli masz zamiar odejść, nigdy więcej nie bądź szczęśliwa
Zmyję swoje łzy, przygryzę wargi i powiem żegnaj

Tak, każdy może raz popełnić błąd
Raz mogę spojrzeć w inną stroną, ale jeśli on ma zamiar cię zabrać
Nie przyciągaj mojego wzroku, wiesz, że nie wiem, co zrobię, nie będę tego powstrzymywał
Myślisz, że on jest o wiele lepszy ode mnie?
Wszyscy mężczyźni są tacy sami, dlaczego myślisz, że on jest miłym facetem?
Proszę, nie myśl o bezużytecznych rzeczach i zostań przy mnie
Nie możemy wrócić do początku, ale proszę, bądź moją ostatnią

Nie daj się oszukać jego słowo, nie wierz w jego kłamstwa, kiedy mówi, że cię kocha
Ja cię będę lepiej traktował, zrobię wszystko, nie odchodź
Zmienię się tak, jak chcesz, proszę, nie odchodź

#

Jeśli odejdziesz, jak mogę żyć? Proszę, po prostu nie mów, że ci przykro
Jestem teraz w złym miejscu, ale proszę, nie kochaj go
Jeśli odejdziesz, jak mogę żyć? Proszę, po prostu nie mów, że ci przykro
Jestem teraz w złym miejscu, ale proszę, nie kochaj go
Nie opuszczaj mnie i nie kochaj kogoś innego, żegnaj

Yeah, to zabawne, ale co o tym myślisz?
Możesz zostać przy mnie, kochając tą osobę
Czy możesz umieścić swoje serce i oczy w innym miejscu?
Po prostu zostań przy mnie, będę usatysfakcjonowany tylko tym
To żałosne i nawet ja myślę, że jestem głupcem, ale
Mogę zrezygnować ze swojej dumy
Zwieszam nisko głowę i błagam cię
Nie opuszczaj mnie, proszę, zwariuję bez ciebie

Nie kochaj go, nie kochaj go
Nie kochaj go, nie kochaj go
Nie kochaj go, nie odchodź, nie
Nie możesz, nie możesz mnie zostawić, nie możesz

Nasz pierwszy pocałunek, kiedy zderzyły się nasze nosy, tajemnice, które wypowiedziały nasze ciała
Twoje urodziny, kiedy zdmuchnęliśmy świeczki, nasz setny dzień, na który tak długo czekaliśmy
Wszystkie te wspomnienia zostają w mojej głowie i sprawiają, że wariuję
Nie mogę pozwolić ci odejść nawet jeśli umrę

Nie opuszczaj mnie, proszę, nie odchodź, nie opuszczaj mnie, proszę, nie odchodź
Nie opuszczaj nie, żegnaj, nie odchodź
Zmyję swoje łzy, przygryzę wargi i powiem żegnaj

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...